فرماندار عجب شیر گفت: طرح‌های ارائه شده آموزش و پرورش در این شهرستان که بخشی از آنها نیمه‌کاره مانده است باید با رایزنی و پیگیری‌های مستمر تکمیل شود.

به گزارش جارچی اخبار، جعفر قادری روز چهارشنبه در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان عجب‌شیر ضمن تشکر از پیگیری های اعضا در جهت انجام مصوبات شورای آموزش و پرورش شهرستان خاطرنشان کرد: با شیوع کرونا تحول عظیمی به ویژه در نظام آموزش و پرورش کشور به وجود آمد و پیشرفت هایی به خصوص در امر آموزش مجازی حاصل شد که شاید در شرایط عادی این اتفاق سال ها به طول می انجامید و شبکه شاد از ثمرات مثبت این تحول است.

وی با اشاره به سه طرح نیمه تمام در شهرستان افزود: مدارس ۶ کلاسه پروین اعتصامی، مدرسه۶ کلاسه خضرلو و مدرسه ۶کلاسه مشارکتی روستای حوری باید از طریق نوسازی و اداره کل آموزش و پرورش استان پیگیری و با توجه به نیاز شهرستان در ساخت این مدارس تسریع شود.
وی با تاکید بر ضرورت همکاری دیگر نهاد با دستگاه تعلیم و تربیت افزود : آموزش و پرورش به عنوان نهاد پیشرفت و توسعه کشور باید متمرکز بر برنامه ها و فعالیت های علمی و آموزشی باشد از این رو کلیه دستگاه های اجرایی در سطح شهرستان باید با بهره گیری از ظرفیت های موجود حمایت خود را از این نهاد نشان دهند.
فرماندار شهرستان عجب‌شیر هدف از تشکیل این جلسه تسریع و تسهیل فعالیت های آموزش و پرورش و رفع موانع عنوان کرد و گفت: جهت تحقق این امر همه مسئولین موظف به همکاری و هماهنگی با آموزش و پرورش هستند.