دبیر سلسله شب‌های فرهنگی و هنری مراغه گفت: یکی دیگر از شب‌های فرهنگی هنری این کهن‌شهر جهت ایجاد مشارکت فرهنگی کارا و پویا طی شب ۲۳ اسفندماه جاری در هتل لاله تهران برگزار می‌شود.

به گزارش جارچی اخبار، یاسر عطار روز جمعه افزود: این رویداد فرهنگی هنری با حضور هنرمندان و مراغه‌ای‌های مقیم تهران و جمعی از مسئولان برگزار می‌شود و اجرای موسیقی، پخش کلیپ معرفی مراغه و استنداپ کمدی از بخش‌های مختلف آن به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: پخش پیام تصویری بزرگان و مفاخر مراغی که قادر به سفر نیستند و همچنین امضای تفاهم‌نامه بین شهرداری مراغه و شرکت توسعه گردشگری ایران در زمینه ایجاد شعبه نمایندگی شرکت توسعه گردشگری ایران در مراغه که می‌تواند نقطه عطفی برای توسعه متوازن و شتاب‌ناک مراغه باشد، از دیگر بخش‌های این رویداد فرهنگی و هنری است.

به گفته وی شب فرهنگی هنری مراغه در پایتخت با مشارکت کانون فرهنگی و هنری نبی اکرم(ص) و شرکت توسعه گردشگری ایران برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود پس از یک دوره رخوت ناشی از کرونا، سرآغازی برای شروع فعالیت‌های فرهنگی این کهن‌شهر با سرعت مضاعف باشد.

«سلسله شب‌های فرهنگی هنری مراغه» نهادی غیرانتفاعی برای بازنمایی و ارج نهادن به میراث ملموس و ناملموس این کهن‌شهر است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ و در قالب برگزاری شب‌های فرهنگی هنری آغاز کرد.