معاون برنامه‌‌ریزی و توسعه کسب و کار هلدینگ خلیج فارس گفت: تولید محصول استراتژیک و راهبردی«دی‌متیل دی‌سولفید» در واحد گوگردزدایی پتروشیمی ایلام برای نخستن بار در ایران یک شاهکار بود.

به گزارش جارچی اخبار، «حسن نشان زاده» امروز(سه شنبه ۲۴ اسفندماه) در بازدید از پتروشیمی ایلام اظهار داشت: رفع مسائل و مشکلات اشتغال در استان در گرو رونق اقتصاد است.

معاون برنامه‌‌ریزی و توسعه کسب و کار هلدینگ خلیج فارس با بیان اینکه رسیدن به نقطه‌ی سوددهی با استفاده بهینه از سرمایه ملی؛ توسعه مسئولیت‌های اجتماعی، بهداشت، آموزش و اشتغال بیشتر را به همراه خواهد داشت تاکید کرد: صنعت پتروشیمی از نظر ارزش افزوده در‌ جایگاه نخست و از منظر اشتغال در رده پنجم قرار دارد.

وی با بیان اینکه منابع نفت و گاز در دست نسل امروز امانت است، افزود: ۵۴ میلیون نفر در کشور سهام‌دار گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس هستند.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار هلدینگ خلیج‌فارس به نقش جوانان بادانش و خوش‌فکر در صنعت پتروشیمی اشاره و اضافه کرد: همیشه اعتماد به جوانان در‌ تمام عرصه‌ها با موفقیت همراه بوده است.
«نشان زاده» در ادامه راه‌اندازی الفین سیزدهم در ایلام بدون حضور لایسنسور و وندورها توسط جوانان را یک «معجزه»توصیف و تصریح کرد: تولید محصول استراتژیک و راهبردی«دی‌متیل دی‌سولفید» در واحد گوگردزدایی پتروشیمی ایلام برای نخستن بار در ایران یک شاهکار بود.
وی به تمرکز هلدینگ خلیج‌فارس بر رفع مشکلات بالادست پتروشیمی ایلام بویژه تأمین خوراک و رفع مشکل آب اشاره کرد و ادامه داد: تکمیل صنایع پایین دست پتروشیمی نیز پس از رفع مشکلات بالادست و پالایشگاهی از اولویت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس خواهد بود.