مدیر تعاون روستایی آذربایجان شرقی  با اعلام قیمت میوه های شب عید شامل پرتقال و سیب، گفت: بر اساس مصوبه کارگروه استانی توزیع میوه شب عید قیمت پرتقال ۱۰هزار تومان و سیب ۱۲هزار تومان تعیین شده و ۲هزار و ۱۵۰ تن میوه شب عید با قیمت مصوب در آذربایجان شرقی عرضه می شود.

به گزارش جارچی اخبار، علی اکبر نژادرضا در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: ۱۳۵ غرفه عرضه میوه شب عید از اول هفته آینده بتدریج در استان برپا می شود که از این تعداد ۳۰ غرفه برای تبریز پیش بینی شده است.

وی افزود: یکهزار و ۳۵۰ تن پرتقال تامسون نایلون پیچ و ۷۰۰ تن سیب قرمز و سفید در سردخانه های استان ذخیره شده که حدود نصف آنها در سطح کلانشهر تبریز توزیع می شود.

نژادرضا ادامه داد: توزیع پرتقال و سیب در استان تا ۱۳ فروردین از ساعت ۹ تا ۲۲ ادامه خواهد داشت؛ البته این توزیع به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه بازرگام و به صورت هوشمند نیز همزمان آغاز می شود.

وی ادامه داد: اختصاص مکان و برپایی غرفه بر عهده سازمان میادین شهرداری تبریز بوده و بنا به تاکید استاندار آذربایجان شرقی بیشتر غرفه های توزیع میوه شب عید در مناطق محروم و کمتر برخوردار خواهد بود.

مدیر تعاون روستایی آذربایجان شرقی همچنین گفت: سهمیه آذربایجان شرقی بر اساس مصوبه کارگروه استانی توزیع میوه شب عید تعیین شده که در تمام شهرستان های استان غرفه های توزیع میوه شب عید برپا می شود.