لژیونر فوتسال تبریز در لیگ جمهوری آذربایجان با پیشنهاد تیم لیگ برتری فرانسه ، به احتمال فراوان راهی این کشور اروپایی می شود.

داوود باقری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه خیلی دوست دارم به عنوان اولین لژیونر فوتسال آذربایجان شرقی و شمال غرب کشور در فرانسه حاضر شوم، افزود: از تیم فوتسال اسپرتینگ پاریس در لیگ برتر فرانسه  که در لیگ اروپا نیز بازی می کند، پیشنهاد دارم.

وی که به مدت هفت سال در لیگ اروپا و لیگ برتر جمهوری آذربایجان فعالیت داشته است، اظهار داشت: فصل گذشته به علت ویروس کرونا و مشکلات خانوادگی نتوانستم به بازی ها ادامه بدهم ، اما قرار است امسال اول اردیبهشت به پلی آف لیگ برتر جمهوری آذربایجان برسم و برای تیم خودم باکو فایر در این مرحله بازی کنم.

باقری ادامه داد: در حال حاضر در تبریز هستم و قبل رفتن به باکو چند هفته تمرینات اختصاصی را زیر نظر مهران رضوی انجام می دهم.

وی گفت: قرار است بعد از اتمام لیگ برتر جمهوری آذربایجان برای مذاکرات نهایی همراه با مدیربرنامه هایم به کشور فرانسه سفر کنم و با تیم اسپرتینگ پاریس صحبت کنم که امیدوارم به توافق برسم و بتوانم مثل جمهوری آذربایجان اولین لژیونر فوتسال شهر تبریز در فرانسه بشوم.

تیم فوتسال اسپرتینگ پاریس از تیم های مدعی لیگ برتر فوتسال این کشور است که طی سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ قهرمان لیگ برتر شده است.