حسن صادقی (معاون دبیرکل خانه کارگر و رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) در پیامی فوت دو کارگر در حادثه‌ برق گرفتگی در یکی از کارخانجات شرکت شیرین عسل شهرستان شبستر را تسلیت گفت.

به گزارش جارچی اخبار،  در پیام تسلیت حسن صادقی (معاون دبیرکل خانه کارگر و رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) آمده است:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

حادثه‌ی دلخراش برق گرفتگی در یکی از کارخانجات شرکت شیرین عسل شهرستان شبستر در روزهای گذشته و درگذشت دو تن از کارگران عزیز و زحمتکش، مرحومین «علی سفیدجامع» و «علی سلیمانی» بر اثر برق گرفتگی، موجب تأثر و تأسف گردید. کارگران شریفی که با توقع کم و تلاش فراوان در خدمت اقتصاد کشور و خانواده خویش بودند.

اینجانب مراتب تسلیت، تعزیت و همدردی خود را با خانواده‌های سوگوار و مصیبت دیده این حادثه دلخراش و جانکاه اعلام کرده و از درگاه خداوند بزرگ و بلند مرتبه برای بازماندگان و همکاران داغ دیده آنان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

یقیناً آنچه می‌تواند التیام و تسکینی بر زخم دل خانواده‌های بازماندگان و کاهش آلام و مصیبتهای آنان باشد، رسیدگی فوری و دقیق و بررسی علت حادثه و اعلام نتیجه آن خواهد بود.

البته از همان ساعات اولیه حادثه علاوه بر تشکیل جلسات بررسی موضوع با حضور دستگاههای مرتبط، دستور رسیدگی و تحقیق و تفحص دقیق حادثه در جهت روشن شدن علت یا عوامل حادثه و تعیین وضعیت کارگران و حمایت از  بازماندگان و خانواده‌های آنان صادر شده است.

اینجانب مجدداً از دستگاه‌های مسئول و مرتبط با موضوع تقاضا دارم به صورت جدّی و در اسرع وقت به بررسی این حادثه ناگوار پرداخته  تا از این طریق بخشی از معضلات خانواده‌های آن عزیزان مرتفع و حل شود و این همراهی و همدلی زمینه آرامش و تحمل این مصیبت بزرگ را فراهم آورد.

در پایان از درگاه خداوند مهربان رحمت و غفران واسعه برای جان باختگان این حادثه و صبر و شکیبایی همراه با اجر و پاداش به بازماندگان سوگوار و شفای و سلامت عاجل برای آسیب دیدگان خواهانم و امیداست با انجام تمهیدات لازم دیگر شاهد بروز چنین وقایع غمباری در واحدهای تولیدی کشور نباشیم.