مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما شانس اول صعود از این گروه هستیم و با شناخت و آنالیزی که از حریف داریم می خواهیم در بازی فردا برنده باشیم.

به گزارش جارچی اخبار، ساسان انصاری در نشست خبری پیش از دیدار با الغرافه قطر در لیگ قهرمانان آسیا افزود: بازی فردا برای ما با سایر بازی های قبلی تفاوتی ندارد، این بازی هم مهم است و باید بدانیم گه بازی های دور برگشت سخت تر هم خواهند بودو

وی ادامه داد: در این مرحله تیم‌ها همدیگر را به خوبی آنالیز می‌کنند و ما هم شناخت خوب و کاملی از الغرافه داریم و می‌دانیم آنها با چه شیوه ای فوتبال بازی می‌کنند و به همین دلیل بازیکنان ما با شور و شوق فراوان و مسئولیت‌پذیری بالا آماده بازی فردا هستند.

بازیکن تیم فوتبال فولاد گفت: ما تیم اول جدول و شانس نخست صعود هستیم اما می‌دانیم در فوتبال، شرایطی ممکن است رقم بخورد که اوضاع تغییر کند و بر همین اساس با تمرکز بالا به میدان می رویم.

وی بیان کرد: در بازی دور رفت با الغرافه تیم برتر میدان بودیم و شرایط به صورتی بود که می‌توانستیم برنده باشیم اما از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم و به حق‌مان نرسیدیم اما امروز کادرفنی ما آنالیز خوبی از حریف دارد و ما هم فردا به شیوه‌های مختلف بازی می‌کنیم تا به گل و هدف‌مان برسیم.

در این گروه فولاد با ۸ امتیاز صدرنشین است و شباب الاهلی امارات با ۶ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. الغرافه با ۵ و آخال نیز با یک امتیاز در رده‌های بعدی هستند.