معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تبریز ارائه بهینه خدمات به شهروندان را هدف اصلی برپایی قرار خدمت در مناطق تبریز عنوان کرد.

به گزارش جارچی اخبار، مهدی یوسفی امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه در دوره جدید مدیریت شهری برنامه ای برای ارائه بهینه خدمت به شهروندان آغاز شد، گفت: تلاش ما استفاده از ظرفیت های مناطق و پای کار آوردن داشته های ستادی برای ارائه بهینه خدمات است.

وی ادامه داد: بر همین اساس تصمیم گرفته شد معاونان ستادی نیز در قرار خدمت مناطق حضور فعالی داشته باشند؛ به طوری که یک هفته پیش از برگزاری قرار خدمت، با حضور معاونان شهردار در منطقه مدنظر، در مورد مشکلات و خواسته های آن منطقه بحث و بررسی می شود.

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تبریز در این باره تشریح کرد: بر این اساس روزهای یکشنبه هر هفته معاون خدمات شهری، دوشنبه ها معاونان عمرانی و حمل و نقل، روزهای سه شنبه معاونان مالی و برنامه ریزی و روزهای چهارشنبه یعنی یک روز مانده به قرار خدمت معاون شهرسازی در جلسه مدیران منطقه حضور می یابند.

یوسفی درباره روز قرار خدمت که پنجشنبه هر هفته در یکی از مناطق برگزار می شود، عنوان کرد: برنامه های قرار خدمت نیز با بازدید از پروژه های منطقه آغاز و سپس با برگزاری جلسه مدیران استانی و مدیران شهرداری ادامه می یابد.

وی افزود: همچنین دیدار مردمی، دیدار با نخبگان و دیدار با ائمه جمعه و خانواده های معظم شهدا از دیگر برنامه های قرار خدمت هر هفته است.