حجت اله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان نماینده تام الاختیار رییس جمهوری در جریان سفر به ورزقان در گلزار شهدای این شهرستان حاضر شد و به مقام شهدا با اهدای گل و فاتحه ادای احترام کرد.

به گزارش جارچی اخبار، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر امروز چهارشنبه همچنین با حضور در منزل شهیدان بختیار و حسین حاجی زاده از ایثار و فداکاری شهدا و صبر و صلابت خانواده این شهیدان تجلیل کرد.

عبدالملکی و هیات همراه در بدو ورود به شهرستان ورزقان در منزل شهیدان حاجی زاده حضور یافت و با خانواده این شهیدان سرافراز دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مادر و همسر این شهیدان سلام خود را به رئیس جمهور رساندند.

حسن حاجی زاده در سال ۶۶ در منطقه عملیاتی ماووت و بختیار حاجی زاده پسر ایشان در سال ۶۵ در منطقه عملیاتی والفجر هشت  به درجه شهادت نائل شدند.

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در ادامه سفر به ورزقان  از محل اجرای پروژه تصفیه خانه آب شرب ۶۵ روستا، ادامه بزرگراه ورزقان-خاروانا-نوردوز و راه های روستایی ومسیر گردنه گال بازدید کرد.

وی در سفر یک روزه به آذربایجان شرقی قرار است در نشستی با نخبگان و اقشار مختلف مردم و در جلسه شورای اداری شهرستان ورزقان نیز حضور یابد.

آذربایجان شرقی فردا پنجشنبه میزبان رییس جمهوری و اعضای کابینه است؛ در بیست و دومین سفر استانی رییس دولت سیزدهم، معاونان وی و وزرا هر یک به عنوان نماینده تام الاختیار رییس جمهوری در یکی از شهرستان های آذربایجان شرقی حاضر می شوند.