نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: با ارزیابی‌هایی که از میز ارتباطات مردمی در سفرهای استانی داشتیم حدود ۷۰ درصد از مشکلات در استان‌ها قابل حل است.

به گزارش جارچی اخبار، دکتر یونس پناهی روز چهارشنبه  ضمن حضور در میز ارتباطات مردمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تبریز اظهار کرد: با توجه به سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی میز ارتباطات مردمی وزارت بهداشت نیز در محل دانشگاه علوم پزشکی تبریز برپا شده است تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار بگیریم.
وی گفت: در این دیدارها موراد مطرح شده از سوی مردم که در رابطه با حوزه بهداشت و درمان است مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد و با توجه به حضور رئیس دانشگاه و هیات رئیسه، مسائل قابل حل در سطح استان در این جلسات بررسی و نتیجه گیری می شود.
پناهی ادامه داد: برخی از مسائل و مشکلات مطرح شده نیز در صورت نیاز به شورای معاونان وزارت ارائه می شود تا در وزارت مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

وی افزود: در برخی از موارد شاهد هستیم که حل مشکل نیازمند اصلاح بخشنامه های کشوری است از این رو این موارد نیز در حوزه های ستادی وزارت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
پناهی با تاکید بر ضرورت توجه به ارتباط تنگاتنگ با مردم گفت: در این دیدارها دولت به صورت میدانی و رودررو مشکلات مردم را می بیند و این برای ما بسیار مهم است چرا که صرف نامه نگاری برای رفع مشکلات در پایتخت جوابگو نیست.

میز خدمت ارتباطات مردمی با هدف دریافت و رسیدگی به درخواست‌های مردم در راستای اجرای اهداف و برنامه‌های دولت مردمی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۱ و ۱۲ خرداد ماه از ساعت ۸ تا ۱۸ ، همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان در محل مرکز توسعه آموزش پزشکی واقع در روبروی بیمارستان شهید مدنی تبریز دایر بوده و هموطنان می توانند ضمن مراجعه حضوری با مسئولان مربوطه دیدار کنند.