معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: رشد اقتصادی از هدف‌های اساسی دولت است و موضوع دیگر نیز سرمایه‌گذاری های داخلی و خارجی است که باید انجام شود.

به گزارش جارچی اخبار، سیدمحمد حسینی شامگاه پنجشنبه در فرودگاه بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این باره دولت اقدامات خوبی در دست اجرا دارد تا سرمایه‌گذاران با اشتیاق بیشتری پای کار بیایند و خوشبختانه در بحث مجوز کسب و کار نیز الان کارها دارد سریع‌تر انجام می‌شود.

وی بیان کرد: یک هماهنگی و همدلی نیز بین مسؤولان وجود دارد تا به سرمایه‌گذاران کمک کنند و در رشد بهره وری نیز عنایت ویژه‌ای در این باره وجود دارد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور ادامه داد: با تحرکی که در حوزه  فعالیت‌های عمرانی ایجاد شده بحث مسکن نیز اکنون دنبال می شود که همه این اقدام‌ها کمک می‌کنند از حالت رخوت گذشته خارج شویم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: سفرهای استانی در این دولت یک امر طبیعی است و وزیران و معاونان رئیس جمهور برای پیگیری کارها و بررسی اوضاع مرتبط در استان ها حضور دارند.

 

حسینی ادامه داد: سفر رئیس جمهور به استان بوشهر نیز انجام شده و در این راستا بعد از مدتی مسئولان پیگیری می‌کنند که برنامه ها و پروژه های آغاز شده چه میزان پیشرفت داشته است.

وی افزود: در بحث شهرستانها نیز دولت به دعوت نمایندگان در جمع اعضای شورای اداری و فعالان منطقه حضور پیدا می‌کند.

حسینی بیان کرد: در مرکز استان نیز با استاندار و نماینده رهبری جلساتی خواهیم داشت تا آخرین وضعیت استان‌ها را به دولت گزارش بدهیم.

دکتر سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور پنجشنبه شب برای انجام سفری یکروزه وارد استان بوشهر شد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور در بدو ورود به فرودگاه بین المللی بوشهر  از سوی احمد محمدی زاده  استاندار بوشهر و شماری از مسوولان استانی مورد استقبال قرار گرفت.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه  و استاندار بوشهر ، سخنرانی در جمع نمازگزاران برازجانی، شرکت در جلسه شورای اداری دشتستان و نشست با گروههای جهادی در استانداری بوشهر به عنوان  برنامه های این سفره یکروزه پیش بینی شده است.

ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان و عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی، معاون امور مجلس رئیس جمهور را در این سفر همراهی می کند.