نماینده مردم آذربایجان شرقی در خبرگان گفت: رهبری نظام، عامل انسجام ملی و نظم و انضباط در جامعه اسلامی است.

به گزارش جارچی اخبار، آیت الله علی ملکوتی در دهمین همایش انتخاب تاریخی آیت الله العظمی خامنه ای به مقام رهبری انقلاب اسلامی افزود: در کنار وجود جامع‌ترین کتاب آسمانی و پیامبر اعظم و ائمه اطهار علیهم السلام، وجود رهبری شایسته موجب می‌شود تا احکام الهی در حد شعار نمانده و به موقع اجرا شود.

وی ادامه داد: حضرت امام‌خمینی (ره) با پشتیبانی مردم ایران که به رشد فکری رسیده و از ظلم و ستم سلاطین خسته شده بودند، توانست ولایت فقیه را در جامعه اسلامی احیاء کرده و به مرحله عینی برساند.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در خبرگان افزود: انتخاب تاریخی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای به جایگاه زعامت جامعه‌اسلامی بعد از ارتحال امام‌خمینی (ره) توسط مجلس خبرگان یک موهبت الهی بود و ما باید شاکر این نعمت بزرگ باشیم.

وی تصریح کرد: هرچه قدر زمان می‌گذرد کفایت و صلابت ایشان برای ما بیشتر روشن شده و در سایه رهبری این بزرگوار، ایران روز به روز به عنوان قدرت بین‌المللی در دنیا مطرح می‌شود.

آیت الله علی ملکوتی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی تمامی پیشرفت‌ها و رشد و توسعه خود را مدیون الطاف خداوند در سایه رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی و استمرار رهبری امام‌گونه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و پشتیبانی و حمایت بی‌دریغ مردم ایران اسلامی است.