محمود حقدادی دبیر حزب اسلامی ایران زمین در استان مرکزی گفت:به زعم بنده عملکرد احمد لطفی نماینده سابق اراک در مجلس شورای اسلامی به نسبت بعضی از نمایندگان ادوار استان بهتر بوده چرا که وی حداقل بسیاری از مسائل را زمانی که پیگیر میشد به یک سرانجامی میرساند و در بحث جذب اعتبارات نیز در دوره خود به صورت قابل قبول عمل کرده واین دقیقا حلقه مفقوده ای میباشد که برخی از نمایندگان استان فاقد این مهم میباشند.
حقدادی افزود:نماینده مجلس باید نماینده مردم باشد و نه صرفا نماینده دولت و به نوعی هم رفتار نکند که در برابر مردم انگار تعهدی هم ندارد چراکه چنین رفتاری باعث بی اعتمادی مردم نسبت به جایگاه نمایندگی میشود.
وی ادامه داد:متاسفانه استان مرکزی در بحث عمرانی، سیاسی ، اقتصادی و…در وضعیت نامطلوبی قرار دارد ولی فضای استان به نظر میرسد در یک شرایط بلاتکلیفی به سر میبرد که زیبنده این مردم شریف نیست.
حقدادی همچنین بیان داشت:نمایندگان فعلی میبایست خیلی پیگیرتر عمل کنند و در استان مسائل بسیاری در زمینه های مختلف از جمله بحث انتصابات در دوره استانداری فرزاد مخلص الائمه را داریم که باید به صورت ویژه مطالبه گری نمایند تا افرادی با روحیه انقلابی و جهادی روی کار بیایند و اجازه ندهند با تحریف خیلی از مسائل بعضی از انقلابی نماها در مدیریتها قرار بگیرند.