فرماندار کمیجان گفت:کمیجان شهرستانی محروم و در بحث سرمایه گذاری نیازمند حمایتهای ویژه است و ما در چند وقت اخیر هم جلساتی را در بحث اقتصادی با موضوعات مردمی سازی یارانه ها،تنظیم بازار و…برگزار نموده ایم که حسن میرزاخانی معاون اقتصادی استانداری خیلی کمک یار بودند ودر خصوص خرید غلات نیز حمایتهای خوبی از طرف استان شکل گرفت ودر نهایت امیدواریم که با حمایتهای دولت سیزدهم سرمایه گذارهای بومی و حتی غیر بومی به این شهرستان ورود پیدا کنند.
به گزارش جارچی اخبار ابراهیم رستمی افزود:در بحث راه و شهرسازی نیز حمید انعامی مدیریت جدید آن تازه سکانداری را به عهده گرفته اما قبلا که معاونت مسکن را عهده دار بود عملکردی قابل قبول داشت و در دولت قبل در طرح اقدام ملی ۱۰۴ واحد برنامه ریزی کردیم که در دست اقدام میباشد و دیگر اینکه ۱۷۰۰نفر متقاضی هم در طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کرده اند.
وی ادامه داد:در بحث صنعت نیز در سال گذشته تنها یک شهرک صنعتی کمیجان را داشتیم ولی امسال ناحیه صنعتی سمقاور را کلنگ زنی کرده ایم که اولین ناحیه صنعتی تخصصی استان در بحث مبل و منبت است و اگر این ناحیه راه بیفتد پتانسیل بسیار خوبی برای شهرستان و استان ایجاد میکند.
فرماندار کمیجان با اشاره به وضعیت آب گفت:در بحث آبرسانی کمیجان و میلاجرد مشکل آبرسانی ندارند ولی در بحث فاضلاب در هردو شهر مشکلات وجود دارد ودر ۷ روستا نیز به نحوی با اشکالات و کمبود زیرساختهای آبرسانی روبه رو هستیم که در بعضی از آنها با تانکر این امر صورت میگیرد.
رستمی درخصوص بهنام نظری سرپرست معاونت سیاسی گفت:نظری سوا از بحث اداری دارای روحیه بسیجی وار و جهادی است و در این حوزه کارها به صورت روان اجام میشودودر فرمانداریهای دیگر نیز با تعامل کارها را انجام میدهد.
رستمی با اشاره به شهرداری کمیجان همچنین بیان کرد:مهمترین مسئله ما در شهرداری کمیجان انتخاب شهردار است هرچند در حال حاضر با سرپرست اداره میشود.