مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی گفت: مرکز تخصصی علوم و نجوم کانون در تبریز همزمان با آغاز فصل تابستان ویژه برنامه‌هایی را برای کودکان و نوجوانان عضو کانون تدارک دیده است.

به گزارش جارچی اخبار،  علی بینش در جمع خبرنگاران افزود: برای علاقه‌مندان به فعالیت‌های نجوم در این مرکز تخصصی برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع از جمله آسمان نما و کارگاه‌های مرتبط با علوم و نجوم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در اولین مرحله از این طرح تابستانی، اعضای کودک و نوجوان مراکز کانون در تبریز با حضور در این مرکز تخصصی از خدمات آن بهره‌مند می‌ شوند، افزود: دیگر علاقه‌مندان به فعالیت‌ نجوم نیز می‌توانند با مراجعه به این مرکز تخصصی در این برنامه‌ها حضور فعال داشته باشند.

به گزارش ایرنا، مرکز تخصصی علوم و نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در شهرک امام(ره) تبریز و در مجاورت مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون تبریز واقع شده است. فعالیت نجوم از جمله فعالیت‌های تخصصی کانون است که در راستای افزایش آگاهی کودکان و نوجوانان علاقه مند به علوم نجوم و با هدف تقویت باورهای دینی و حس خداشناسی برگزار می‌شود.