معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از تداوم اجرای طرح نگهداشت شهری با ارزیابی دقیق عملکرد مناطق دهگانه خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار، جواد صدیقی گفت: در طول هفته و مرحله سوم طرح نگهداشت شهری که از هجدهم تا بیست و سوم تیر اجرا می شود ساماندهی سگهای بلاصاحب و کنترل جمعیت موشها در دستور کار نیروهای خدمات شهری مناطق قرار دارد.

وی در خصوص دیگر آیتم های مورد اجرا در هفته سوم طرح نگهداشت شهری گفت: لکه گیری و آسفالت معابر شهری و انجام موارد بهبود معابر شهری، زنده گیری سگهای بلاصاحب و طمعه گذاری برای موشها از آیتم هایی است که در هفته سوم طرح در محلات مختلف شهر در حال اجراست.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز افزود: سم پاشی محلهای متروکه و مخروبه و قطعات خالی و غیر بهداشتی، شستشو و گندزدایی باکسهای پسماند با محلول پرکلرین و انسداد مداخل تردد حیوانات موذی در فضاهای عمومی با توجه به گرمای هوا جز برنامه های نیروهای خدمات شهری در هفته سوم اجرای طرح است.

صدیقی همچنین با اشاره به اینکه بهبود معابر شهری به صورت روزانه و به همراه تمام مراحل دهگانه اجرا خواهد شد، گفت: آسفالت معابر و لکه گیری، پیاده روها، ترمیم و بهبود کفپوش ها و سنگ فرش ها، تعمیر و روان سازی پیاده رو ها برای معلولان و تعویض جداول شکسته، ترمیم و تعمیر پل های فلزی روی جوب ها و نرده های مربوطه، زنده گیری سگ های بلاصاحب و رسیدگی به اماکن ورزشی به همراه سایر آیتم های مراحل دهگانه اجرا خواهد شد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز اظهار کرد: ناظران ستاد معاونت خدمات شهری به صورت روزانه و بر اساس آیتم های اعلام شده به صورت دقیق عملکرد اجرایی مناطق دهگانه در خصوص طرح نگهداشت شهری را ارزیابی می کنند.