در نشست امروز هیئت عالی سرمایه گذاری با حضور شهردار تبریز و تنی چند از اعضای شورای شهر تبریز بر لزوم تعیین تکلیف طرح های راکد شهری تاکید شد.

به گزارش جارچی اخبار، در این نشست، وضعیت دو پروژه سرمایه گذاری از منطقه یک شهرداری مورد بررسی قرار گرفت.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت پروژه های سرمایه گذاری، خواستار تسریع در رفع نواقص و مشکلات موجود و تعیین تکلیف پروژه ها راکد سالهای گذشته شد.

هیئت عالی سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری تبریز به عنوان بالاترین مرجع تصمیم گیری در خصوص پروژه های سرمایه گذاری شهری است.

این هیئت بر اساس شیوه نامه سرمایه گذاری در شهرداری تبریز تشکیل شده و متشکل از شهردار تبریز، معاونان مالی و اقتصادی، شهرسازی و معماری و فنی و عمرانی، مدیرعامل سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری تبریز، مدیرکل حقوقی شهرداری تبریز و مدیرکل حراست شهرداری تبریز است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و نایب رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان و روسای کمیسیون های سرمایه گذاری و برنامه و بودجه شورای شهر تبریز  از دیگر اعضای هییت عالی سرمایه گذاری شهرداری تبریز هستند.

تلاش برای اتمام طرح های نیمه تمام و راکد شهری تبریز از اولویت های شهرداری این کلان شهر در دوره جدید است.

در این راستا هم اکنون افزون بر ۳۰۰ میلیارد تومان طرح نیمه تمام شهری شامل سه مورد پل روگذر در مناطق پرتردد تبریز و صفه شمالی مقبره الشعرای این شهر با نصب روزشمار در حال اجراست.