در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان با بررسی پرونده چند واحد بزرگ تولیدی، اشتغال بیش از پنج هزار نفر تثبیت شد.

به گزارش جارچی اخبار و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دویست و بیست و سومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان برگزار شد.
دکتر امیررضا نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه در این جلسه پرونده چند واحد بزرگ تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفت، بیان کرد: این واحد‌های تولیدی با ادارات و دستگاه های مختلف استان از جمله گمرک، اداره کل استاندارد، شرکت برق منطقه ای و … با مشکلاتی مواجه بودند که در این جلسه تلاش شد تا با یافتن راهکارهای عملیاتی و حل مشکلات مجموعا اشتغال بیش از پنج هزار نفر در استان تثبیت گردد.
وی ادامه داد: در این جلسه پنج پرونده استمهال تسهیلات و مشکلاتی که واحد‌های تولیدی و صنعتی در دریافت تسهیلات با آن مواجه بودند؛ مورد بررسی قرار گرفت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان اظهار کرد: همچنین ۳۳ پرونده غیربانکی که میان دستگاه های خدمت رسان مانند شرکت آب و فاضلاب، شرکت آب منطقه ای، سازمان صنعت، معدن و تجارت ، گمرک، اداره کل استاندارد و شرکت توزیع برق با واحد‌های تولیدی استان مشکلاتی ایجاد شده بود؛ بررسی و جهت گره گشایی از مشکلات تصمیمات لازم اخذ گردید.