معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از آغاز طرح ویژه جابه جایی زائران حرم ثامن الحجج (ع) از امروز خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار، حمید رضا شهرکی با بیان اینکه طرح ویژه جابجایی زائران حرم ثامن الحجج در دهه پایانی ماه صفر از امروز دوم مهر آغاز و تا شنبه نهم مهر به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت، گفت: تمامی سرویس‌ها اعم از سرویس‌های ثابت و فوق‌العاده در سامانه‌های اینترنتی روزفروش و پیش‌فروش بلیت سفر ارائه می‌شود و فروش بلیت در سامانه فقط با ارائه کد ملی هر شخص خواهد بود.

آقای شهرکی با اشاره به این‌که امکان خرید بلیت برگشت زائران از استان و شهر مبدا سفر فراهم شده است، عنوان کرد: سامانه مکانیزه لیست انتظار بلیت اتوبوس بین‌شهری به صورت محدود برای مسافران فاقد بلیت بازگشت از سه شنبه پنجم مهر در پایانه امام رضا مشهد مقدس راه اندازی می‌شود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای تصریح کرد: براساس شیوه نامه طرح ویژه بازگشت زائران رضوی با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در ایام دهه پایانی دهه صفر، صدور صورت وضعیت دربستی تا نهم مهر ممنوع است و محدودیت‌های شبکه سیر برای شرکت حمل و نقل مسافربری و ناوگان از مبدا سراسرکشور تا زمان اعلام شده حذف می‌شود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرد: راهدارخانه‌های استان خراسان رضوی آماده خدمات رسانی به زائران پیاده در طول مسیر پیاده روی هستند و گشت‌های راهداری در محور‌های این استان و سایر استان‌ها حضور مستمر دارند.