عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی قم گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته شرایط اعزام بازنشستگان و خانواده‌های آنان به صورت نقدی و اقساطی به سفر عتبات عالیات فراهم شده است و در اولین سفر حدود ۸۰ نفر از بازنشستگان قم در تاریخ ششم آذرماه راهی سفر عتبات عالیات شدند.
به گزارش خبرنگار جارچی اخبار، مختار آقایی همچنین به تاریخ بعدی اعزام زائرین اشاره و عنوان کرد: دومین کاروان بازنشستگان قم نیز در تاریخ یازدهم آذرماه به این سفر اعزام خواهند شد.
آقایی با اشاره به میزان مبلغ تعیین شده برای این سفر اظهار داشت: مبلغ این سفر در حال حاضر برای کسانی که قصد پرداخت نقدی دارند به ازای هر نفر ۳ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان تعیین شده و کسانی که مایل به پرداخت اقساطی مبلغ سفر خود هستند نیز می‌توانند ابتدا با پرداخت ۸۶۰ هزار تومان اقدام به ثبت نام کنند و مابقی مبلغ به انتخاب خودشان در ۶ قسط ۶۰۸ هزار تومانی و یا در ۹ قسط ۴۷۲ هزار تومانی از حقوق آنان کسر خواهد شد.
وی افزود: قیمت فعلی فقط مختص دو سفر نیمه اول آذر ماه تعیین شده است و امکان تغییر قیمت در سفرهای بعدی وجود دارد.

آقایی در خصوص جزئیات این سفر نیز خاطرنشان کرد: این سفر زیرنظر سازمان حج و زیارت و به صورت ۸ روزه، همراه با ۳ روز اقامت در نجف، ۳ روز اقامت در کربلا و زیارت دوره کاظمین و سامرا و…انجام می‌شود.

گفتنی است آندسته از بازنشستگانی که قصد ثبت نام جهت اعزام به سفر عتبات عالیات را دارند، می‌توانند در ساعات اداری به کانون بازنشستگان تامین اجتماعی قم واقع در بلوار کارگر مراجعه کنند.