مجید مومنی مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت:با من هنوز برای معاونت سیاسی استانداری مرکزی صحبتی نشده و خبری از جابه جایی بهنام نظری معاون سیاسی فعلی استان ندارم ولی وی را می‌دانم که بر بحث حمایتی از محرومین در جلساتی که داریم گامهای خوبی همانند سایر دوستان برمی‌دارد .
مومنی افزود:کمیته امداد فراجناحی است و ما اصلا در این موارد سیاسی دخالت نمیکنیم و همه اقشار به ما کمک می‌کنند و به جناح بندی کاری نداریم.
وی ادامه داد:ثبات مدیریتی کمک به پیشرفت استان می‌کند و پرداختن به به یکسری موارد حاشیه ای به نفع استان نیست و همه ما هم استانی هستیم و برای پیشرفت این دیار میبایست کمک کنیم و بنده به نوبه خودم در کمیته امداد همه تلاشم را انجام داده ام ودر سال جاری هم اعتبارتمان ۱۴۰۰میلیاردتومان بوده و این اعتبارات هم شامل کمکهای مردمی و اعتباراتی است که از تهران میبایست می‌گرفتیم و به لطف خدا تمام اعتبارات ما محقق شده و حتی در بحث کمکهای مردمی ۴۸ درصد فراتر از برنامه ای که به ما ابلاغ شده عمل کردیم.
مومنی همچنین بیان داشت:کمیته امداد نهادی مردمی است و من هم سرباز نظام هستم و هرکجا که بخواهند، در خدمت هستم و به این سربازی افتخار میکنم و دیگر اینکه بنده در استان مرکزی و سایر استانها نیز خدمت کرده ام و هرجایی هم که قرار بگیرم با تمام وجود کمک خواهم کرد.