امام جمعه کاشان راهپیمایی روز قدس را با اقتدا به حضرت ابراهیم در برائت از ظلم ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار جارچی اخبار ، حجت الاسلام سید سعید حسینی امروز – ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۲- در خطبه های سیاسی نماز جمعه کاشان با اشاره به روز قدس در جمعه آینده اظهار کرد: روز قدس برای مسلمانان جهان آنچنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، که راهپیمایی این روز عظیم را ضرورت می دهد.

وی با بیان اینکه مسلمانان جهان باید به تبعیت از حضرت ابراهیم(ع) از دشمنان خود برائت کنند افزود: با حضور حد اکثری خود در راهپیمایی روز جهانی قدس زمینه شکایت اجتماعی از ظلم و ستیز را فراهم آورید.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه منطقه کاشان تصریح کرد: دشمن قسم خورده اسلام و نظام جمهوری اسلامی با فشار تحریمها بر ملت ما در پی نابودی اسلام بود دریغ از اینکه تاریخ زوال خود را جلو می اندازد.

وی با اشاره به اعتراضات عظیم در اسرائیل خاطر نشان کرد: اسرائیل برای آمریکا بسیار محبوب است ولی شاهد هستیم در مقابل این خیل عظیم اعتراضات و مشکلات آن نتوانست کاری انجام بدهد.

حجت الاسلام حسینی گفت: تحریم‌های دارویی دشمن در شیوع کرونا زمانی که خود در فرودگاهها بستن ماسک از هم می ربودند ما را قوی تر کرد و با توان جوانان توانمند داخلی توانستیم ۶ نوع واکسن را تولید و به دنیا عرضه کنیم.

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان با اشاره به دیدار خود با مقام معظم رهبری افزود: معظم له با بشارات خود در خصوص سرعت گرفتن تیک تاریخی به نفع جبهه مقاومت و متحدان جمهوری اسلامی جبهه دشمن را رو به ضعف اعلام کردند و خوشحالی دیدار را بر ما مضاعف فرمودند.

وی با اشاره به شکست اتحاد های عربی و حرکت آنها به طرف ایران گفت: دشمنان ما اعلام کرده بودند نگذارند هیچ پیچ و مهره ای از هسته ای در ایران باقی بماند ولی اکنون غنی سازی ۶۰ درصدی آنها را از این همه اقتدار به وحشت انداخته است .

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رشادت آنها و همچنین استقامت آزادگان و جانبازان آنها را سبب ساز این اقتدار دانست و گفت: این همه از خود گذشتگی و رشادت قدرت را به ما ارمغان داد و ما را برای همیشه مرهون خون شهدا و ایستادگی جانبازان و آزادگان کرده است.

امام جمعه منطقه کاشان با بیان ضرورت جهاد تبیین بار دیگر از مسئولان نظام و منطقه خواست تا با بیان دستاوردهای انقلاب در جهت ایجاد امیدواری برای مردم و پاسداشت خون شهدا بکوشند.