فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان  در‌گفت و گو با خبرنگار‌جارچی اخبار ضمن تبریک سال جدید و حلال ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در راستای اهمیت گردشگری در جهان و صنعت گردشگری ایران، کاشان بدلیل جاذبه های بسیار تاریخی و گردشگری بستر فرهنگی خوبی برای گردشگران فراهم آورده است.
سرهنگ کریم اکبری افزود: کاشان از ماهها قبل با همکاری کلیه دستگاهها و ۱۲ موسسه مردم نهاد زیر ساختهای فرهنگی بسیاری را برای تکریم و تسهیلگری گردشگری بوجود آورده است.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان گفت: شهر تاریخی کاشان بدلیل فرهنگ غنی و خواستگاه علم و هنر دارای جاذبه های فرهنگی و ارزش‌های معنوی بسیاری است که می تواند گردشگری این منطقه را تحت شعاع قرار دهد.
وی با اشاره به پیشینه مذهبی و خاستگاه واقع شدن شهدا و بزرگان دین این شهرستان تصریح کرد: ما موظف هستیم که این غنای فرهنگی را به همراه جاذبه های تاریخی گردشگری به میهمانان این منطقه معرفی کنیم.

اکبری وجود رادیو محیطی و راهنمای گردشگری را در باغ فین کاشان در تعطیلات نوروزی امسال یکی دیگر از فعالیتهای مشترک بسیج و شهرداری عنوان کرد و افزود: رادیو محیطی، نمایشگاههای مختلف فرهنگی و راهنمایان گردشگری در راستای اشاعه فرهنگ اسلامی و ترویج حجاب و عفاف در خدمت مسافران نوروزی بودند.

وی همچنین آمادگی منطقه کاشان را برای پذیرایی از مسافران در ایام گلابگیری اعلام کرد و گفت: با توجه به آغاز فصل گل و گلاب منطقه دستگاههای مختلفی با همکاری و همدلی به رفع نواقص پرداخته تا شاهد ورود گردشگران بیشتری به این منطقه باشیم.