فرماندار ویژه کاشان از آیین افتتاح پروژه های عمرانی کشاورزی در بخش برزک خبر داد.

محمد شریف زارعی در گفت و گو با خبرنگار جارچی اخبار اظهار کرد: آیین رو نمایی از نمایشگاه ‎طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت در روستای آزران بخش برزک با ۱۰ غرفه برگزار می شود.

‎فرماندار ویژه کاشان افزود: این نمایشگاه شامل غرفه هایی از صنایع دستی و کارگاهی بخش برزک که با تسهیلات اشتغالزایی بنیاد برزک به تولید رسیدند بر پا شده است.

زارعی با اشاره به ، آئین پلاک کوبی و اهدای سند درختان به دهیاری پنداس، افزود: بالغ بر ۱۰۰ اصله درخت در روستای پنداس با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان با هدف حفظ درختان سند دار شد.

وی همچنین از آیین افتتاح پروژه برق رسانی استخر ۱۵۰ هزار متر مکعبی روستای تجره و آبیاری تجمیعی، با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان در بخش برزک از دیگر برنامه های امروز اعلام کرد.

فرماندار ویژه کاشان گفت: اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام و المسلمین لطفی امام جمعه بخش برزک و مراسم افطاری پایان بخش برنامه های امروز در بخش برزک بود.

به گزارش جارچی اخبار؛ با حضور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان اصفهان در کاشان و بهمراه فرماندار ویژه کاشان شهردار و شورا و بخشدار بخش برزک آئین رونمایی و افتتاح امروز در بخش برزک انجام شد.