امام جمعه منطقه کاشان گفت: برآورده کردن حاجت مومن نزد خداوند از صواب و اهمیت ویژه ای برخوردار است .

به گزارش خبرنگار جارچی اخبار، حجت الاسلام سید سعید حسینی در دیدار با مسئولان صندوق قرض الحسنه جاوید اظهار کرد: مومنی که به شما مراجعه می کند مانند عزیز ترین نزدیکان خود با وی برخورد کنید زیرا برآورده کردن حاجت مومن نزد خداوند از صواب و اهمیت ویژه ای برخوردار است .

نماینده ولی فقیه و امام جمعه منطقه کاشان افزود: قرض الحسنه از اعطائ بلا عوض بیشتر صواب دارد چون آبروی مومن را به میان آورده و مومن بسیار حرمت دارد.

وی با اشاره به پاداش و اجر قرض دادن نزد خداوند تصریح کرد: کسی که قرض می دهد باید بداند انتقال سرمایه دنیوی را به آخرت انجام داده و سرمایه خود را جاویدان کرده است.

وی به مسئولان صندوق قرض الحسنه جاوید گفت: برای تشویق مردم به سرمایه گذاری در صندوق قرض الحسنه دو چیز پیش نیاز است اغنا اندیشه و‌تحریک احساسات، کسی که در صندوق جاوید سرمایه گزاری می‌کند خیر ابدیت دارد و خداوند به خیرات و مبرات ما جایگزین و رشد می دهد.

حجت الاسلام حسینی از مسئولان صندوق جاوید خواست تا کار خود را توسعه بدهند و در کل منطقه کاشان صندوق قرض الحسنه بزنند و کاری کنید که ذوب سرمایه در صندوق کم شود.

به گزارش ایمنا؛ صندوق قرض الحسنه جاوید کاشان از سال ۱۳۵۰ در کاشان تاسیس شد و در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان تسهیلات به محرومان و نیازمندان اعطا کرده است.