امام جمعه منطقه کاشان گفت: مسئولان باید خود را مدیون خون شهدا دانسته و در راه خدمت و تسهیلگری تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار جارچی اخبار، حجت الاسلام سید سعید حسینی در اولین جلسه ستاد تسهیل شهرستان که در اتاق بازرگانی کاشان تشکیل شد، با اشاره به بروکراسی سخت و قانون‌های دست و پا گیر ادارات از مسئولان خواست تا در راه هموار کردن مشکلات تولید کنندگان به رشد تولید و تحقق شعار سال کمک کنند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه منطقه کاشان با اشاره به دغدغه مندی تولید کنندگان اظهار کرد: برای تولید کنندگان بروکراسی اداری بزرگترین دغدغه است که می‌طلبد تا مسئولان با شناسایی راههای میان بر از این مشکلات بر سر راه تولید بکاهند.

وی راه اندازی واحدهای تولید را در اولویت برنامه‌های امسال مسئولان اعلام کرد و تصریح کرد: مسئولان نباید با سکوت خود به راکد ماندن سرمایه در واحد تولیدی کمک کنند بلکه باید به سراغ تولید کنندگان رفته و مشکلات را از پیش پایدآنان بردارند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه برای هر صندلی مسئول ۷۲ شهید تقدیم انقلاب شده لذا هر مسئولی باید خود را موظف مدیون خون شهدا دانسته و به مردم خدمت کند.

محمود تولایی نیز در این نشست، اظهار کرد: امیدواریم امسال با همدلی بیشتر بتوانیم خاصه مشکلات مردم و تولید را حل کنیم.

مدیر اتاق بازرگانی کاشان افزود: بالاترین رتبه در سال قبل به ستاد تسهیل تعلق می‌گیرد زیرا حرف مردم را شنیده و به مشکلات آنها پرداخته است، اگر به نظام و رهبری اعتقاد داریم پس باید به سخنان ایشان به ویژه در حوزه تولید توجه بیشتر کنیم.

وی با اشاره به اینکه تا کنون نمره خوبی به اقتصاد نمی‌دهیم و بعضاً آرمان‌های انقلاب را نادیده گرفتیم و مردم را از دولت ناراضی کردیم لذا ضرورت دارد که نگاه و رفتار خود را تغییر دهیم و همه در جایگاه خود تلاش کنیم تا به تسهیلگری در همه امور بیانجامد.

تولایی با بیان اینکه رسالت همه انبیا برای انجام شدن بهتر کارها است خاطر نشان کرد: ستاد تسهیل برای دادن حق به کسی است که می‌خواهد در راستای قانون کار کند و امروز هر کس در جای خود باید با هم همدل‌تر و هم سوتر کارها را برای هم آسان کنیم.

وی با بیان این مطلب شرایط ما در کشور در جایگاه بهتری قرار دارد ولی تا مطلوب فاصله داریم و باید بیشتر تلاش کنیم تا در مراحل اداری کارها آسان‌تر شود.

به گزارش ایمنا؛ اولین جلسه ستاد تسهیل شهرستان کاشان در سال ۱۴۰۲ با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان، فرماندار ویژه کاشان و دیگر مسئولان شهری در سالن جلسات اتاق بازرگانی کاشان برگزارشد