امام جمعه منطقه کاشان گفت: مهد کودکها هدف اصلی تربیت در جامعه است .

به گزارش خبرنگار جارچی اخبار، حجت الاسلام سید سعید حسینی در دیدار با مسؤلان انجمن حمایت از کودکان چتر نیلی اظهار کرد: تربیت فرهنگی دینی از مهد کودکها شکل گرفته و در جامعه ماندگار می شود.

امام جمعه منطقه کاشان افزود: مهد کودکها جامعه هدف اصلی تربیتی است، این مراکز بسیار مهم است زیرا پایه ریزی اعتقادی مذهبی جامعه در آن شکل می گیرد.

نماینده ولی فقیه آموزش مسائل علمی، دینی، تربیت( اخلاق و سبک زندگی دینی)، را از زمان طفولیت در فرزندان ماندگار دانست و افزود: تربیت هر انسانی از کودکی شکل می گیرد لذا این دوره بسیار مهم است و باید مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد.

وی در بخشی از سخنان خوداز مسئولان انجمن حمایت از کودکان چتر نیلی خواست تا با برگزاری اردو ها و تفریح های سالم و مشاوره های اسلامی به تربیت کودکان زیر مجموعه این انجمن بپردازند زیرا کودکان با تفریح و بازیهای خود آموزش بهتری می گیرند.

حجت الاسلام حسینی درداین دیدار افزود: معاونت اجتماعی، حوزه اقتصادی، بصیرت و انقلابی بودن را در انجمن افزایش دهید تا کودکان در همه ابعاد قوی بزرگ شده و دارای اعتقاداتی راسخ و عظیم شوند.

مدیر عامل انجمن حمایت از کودکان چتر نیلی نیز در این دیدار اظهار کرد: این انجمن با هدف تربیت کودکان هم تراز جمهوری اسلامی و ظرفیت شناسی و ارتقا استعدادهای کودکان که لازمه تربیت دینی عزت نفس است فعالیت می کند.

وی تربیت دینی و افزایش عزت نفس کودکان و برگزاری کلاسهای آموزشی ( زبان، خط، فرهنگی ، دینی، درک و فهم قرآن) را از جمله فعالیت های فرهنگی در محلات کم برخوردار عنوان کرد.

نوید بابایی رویکرد انجمن را در آموزش تیمی برگزیده برای آموزش والدین و مربیان مهد معرفی کرد و گفت: این انجمن از دی ماه ۱۴۰۰ درکاشان تاسیس شد و در خصوص آموزش ۲۰۰ کودک از رده سنی ۶ تا ۱۲ سال فعالیت می کند.