امام جمعه منطقه کاشان گفت: «اعتقادات و ایمان »قدرتی مضاعف برای رویارویی با سپاه عظیمی از کفر را به ارتش می دهد.

به گزارش خبرنگار جارچی اخبار، حجت الاسلام سید سعید حسینی -ظهر امروز دوشنبه- در دیدار با فرمانده ارتش پادگان ۸۴۰ شهید کبریایی کاشان اظهار کرد: قدرت ایمان ارتش جمهوری اسلامی را قدرتمند تر از دیگر کشورها کرده است.

وی ایمان و اعتقادات اسلامی را از هر گونه سلاحی قدرتمند تر دانست و افزود: نیروی ارتش جمهوری‌اسلامی ایران مانند دژ محکمی در برابر دشمنان از کشور دفاع می‌کند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه منطقه کاشان قدرت بازدارندگی کشور را نشان از صلابت نیروهای مسلح دانست و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر نیروی ایمان از دشمنان واهمه ندارد و با صلابت در مقابل آنها از امنیت کشور دفاع می‌کند.

امام جمعه منطقه کاشان با اشاره بر ضرورت آمادگی نیروهای مسلح، گفت: شما ارتشیان و نیروهای مسلح از کشور دفاعی مقدس دارید و با رهبری نایب آقا امام زمان (عج) مقتدرانه همچون ۸ سال دفاع مقدس از کشور دفاع می‌کنید.

نماینده ولی فقیه در منطقه با بیان اینکه ما کشوری اسلامی و با ایمان هستیم که مستقل، پایدار، قدرت و امنیت داریم و این موهبت را از ایمان و اقتدار نیروهای مسلح دا ریم.

وی با بیان اینکه باید بدانیم در گذشته چه بودیم و الان چه هستیم افزود: کشور در گذشته از رژیم طاغوت و شاه ملعون تبعیت می‌کرد ولی اکنون سعادتمند شده و توسط رهبری فرزانه و عادل هدایت می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی به اهمیت حضور آگاهانه ارتش و نیروهای نظامی و انتظامی، تأکید کرد و گفت: امروز باید بیشتر از گذشته آگاه باشیم و دقت کنیم چه نکاتی را امامین انقلاب می‌فرمایند دقیقاً بر همان محورها حرکت کنیم و برنامه ریزی کنیم تا باعث اقتدار و عزت کشور و خود شویم.

امام جمعه کاشان افزود: امروز فرمانده معظم کل مقام معظم رهبری هستند که با تفسیر درست اسلام و رهبری بی بدیل باعث مدیریت ارزشمند کشور و نیروهای مسلح شده و این در دنیا بی نظیر است از این‌رو قوی‌ترین ارتش را در جهان داریم.

حسینی با قدردانی از اقدامات ارتش و مجموعه عقیدتی سیاسی گفت: نیروهای مسلح با حضور روحانیت در مجموعه عقیدتی سیاسی و استعداد و انگیزه خود روز به روز رشد کرده و در امور فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی در این فرهنگی کشور نیز فعالیت می‌کند.

فرمانده پادگان موشکی ۸۴۰ شهید کبریایی نیز در این دیدار اظهار کرد: ارتش به رهبری جمهوری اسلامی به معنای واقعی کلمه تا جایی که در توان داشت در عرصه‌های مختلف دفاعی، سازندگی و محرومیت‌زدایی زیبا عمل کرد.

وی افزود:؟ رهبر معظم انقلاب ارتش را شجره طیبه نامیدند و این برای ما ارتشی‌ها افتخار است.

حیدر گودرزی گفت: گروه ۸۴۰ موشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه کاشان و با تدبیرهای فرماندهان ارتش، مشغول تجهیز و به‌روزرسانی است و هر روز نسبت به روز قبل مقتدر و آماده‌تر می‌شود