جام رمضان را می‌توان یکی از مسابقات قدیمی و پرطرفدار کشور دانست که سالن‌ فوتسال هفت مهر کاشان را مملؤ از تماشاگران و علاقه‌مندان کرده است.

به گزارش خبرنگار جارچی اخبار، با آغاز ماه مبارک رمضان، سالنی‌بازان و مشتاقان فوتسال در همه جای ایران و به ویژه کاشان در کنار خودسازی های روحی و معنوی این ماه، به پرورش و آمادگی جسمی خود نیز می پرداختند و زمینه را برای ارتقای سطح فوتسال کاشان مهیا می‌سازند

مسابقات فوتسال جام رمضان از جمله رقابت‌هایی است که بین جوانان جایگاه ویژه‌ای دارد و به همین دلیل است که هزاران علاقه‌مند در ساعات واپسین شب‌های ماه رمضان راهی سالن های فوتسال می‌شوند تا رقابت فوتسالی‌ها را ببینند، همین امر باعث شده جام رمضان به تورنمنتی دوست داشتنی در بین جوانان کاشانی تبدیل شود.

خوشبختانه با حمایت و مهندس حسین فقدان روزهای اوج جام رمضان هم مجددا فرا رسید و ۲۰ تیم در این دوره ثبت‌نام کردند.
برگزاری این رقابت‌ها در رشد و توسعه فوتسال و همچنین گسترش ورزش همگانی و کاهش بزهکاری‌ها بسیار مؤثر است. البته منافع برگزاری این مسابقات تنها در حد ورزش یا تفریح در یک دوره خاص زمانی نیست. بلکه از دل همین مسابقات که با حضور تیم های باشگاهی و حتی محلی برگزار می شد، بازیکنان بزرگ و مستعد به لیگ و همچنین تیم ملی معرفی شده‌اند. به همین تیم‌های باشگاهی و تیم ملی هرگز از داشتن بازیکنان آینده دار خالی نبود و مشکلی نداشتند.

نگاهی به گذشته نه چندان دور جام رمضان نشان می‌دهد که بسیاری از بازیکنان بزرگ فوتسال که امروزه در تیم های مطرح داخلی و خارجی بازی می کنند مانند علی‌اصغر حسن‌زاده، وحید شمسایی و…، جام رمضان را جدی دنبال می‌کردند و بسیاری دیگر از بازیکنان ملی از دل همین مسابقات برخواسته‌اند.