مدیر عامل سازمان آرامستانهای شهرداری کاشان از محدودیتهای ترافیکی این مکان ها جهت تسهیلگری در برگزاری مراسم عید فطر کاشان خبر داد.
سید محمد حسین علوی زاده در گفت و گو با خبرنگار جارچی اخبار اظهار کرد: سازمان آرامستان ها به مناسبت روز عید سعید فطر جهت رفاه حال شهروندان عزیز تمهیداتی اندیشیده است.

مدیر عامل سازمان آرامستان ها افزود: درب‌های سازمان از لحظه اعلام عید تا ساعت ۶ صبح مسدود و ورود هر گونه وسایل نقلیه ممنوع می‌باشد.

وی با تاکید به برقراری آرامش عزاداران متوفیان تصریح کرد: استفاده از سیستم‌های صوتی و بلندگوهای برقی و شارژی و نصب هرگونه سازه و داربست در روز عید فطر مطلقاً ممنوع بوده و با دستور مقام قضائی سیستم‌های صوتی و داربست توقیف و با افراد خاطی برخورد می‌شود.

علوی زاده همچنین پارک نمودن خودرو در بلوار شهدا و مسیرهای ورودی سازمان و خارج از مکان‌های مشخص شده، را ممنوع اعلام کرد و افزود: جهت عدم ترافیک در این منطقه پارک هر نوع خودرو از شب عید تا پایان مراسم مطلقاً ممنوع بوده و در صورت مشاهده توسط پلیس راهور، حمل با جرثقیل و اعمال قانون خواهد شد.

وی ساعت مراسم و حضور شهروندان در سازمان طبق مصوبه ستاد برگزاری از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ صبح به مدت پنج ساعت اعلام کرد و گفت: مراجعین می‌بایست رأس ساعت اعلام شده نسبت به ترک محل سازمان با رعایت حق تقدم و صبوری لازم اقدام نمایند.

مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان افزود: افراد فاقد وسیله نقلیه می‌توانند برای تردد از ناوگان اتوبوسرانی مستقر در ایستگاه‌ها استفاده کنند.