مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: ۲۴۰ یاورمربی پیشتاز از نواحی شش گانه استان اصفهان در کارگاه آموزشی- توجیهی مهارت‌های تشکیلاتی آموزشی- توجیهی شرکت می‌کنند که از این میان، ۴۵ نفر به عنوان گروه ویژه سازمان دانش آموزی استان اصفهان انتخاب می‌شوند.

به گزارش جارچی اخبار و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اکبر رحمتی، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان از برگزاری کارگاه آموزشی- توجیهی مهارت‌های تشکیلاتی برای یاورمربیان پیشتاز خبرداد و اظهار داشت: ۲۴۰ یاورمربی پیشتاز از نواحی شش گانه استان اصفهان در این کارگاه آموزشی- توجیهی شرکت می‌کنند که از این میان، ۴۵ نفر به عنوان گروه ویژه سازمان دانش آموزی استان اصفهان انتخاب می‌شوند.

وی افزود: در این کارگاه آموزش‌هایی در زمینه فعالیت‌های تشکیلاتی، مهارتی و معرفتی به دانش‌آموزان ارائه خواهد شد.

رحمتی رسالت سازمان دانش‌آموزی را تربیت دانش‌آموزان با رویکرد تشکیلاتی دانست و اذعان داشت: تلاش می‌کنیم تا با برگزاری این‌گونه کارگاه‌ها، این رسالت تحقق یابد و تربیت مدنظر سازمان اتفاق بیفتد.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان خاطرنشان کرد: درحال حاضر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان دارای ۱۸۶ هزار عضو دانش‌آموز و بیش از ۶۵۰۰ مربی است که در سامانه نورینو معاونت پرورشی و تربیت بدنی ثبت‌نام کرده‌اند.