در بیانیه اداره تبلیغات اسلامی کاشان برخورد قاطع با عاملان ترور و به شهادت رساندن شهید، آیت الله عباسعلی سیلمانی تاکید شد.

به گزارش خبرنگار جارچی اخبار حجت الاسلام والمسلمین مهدی بصیرتی رییس سازمان تبلیغات اسلامی کاشان در بیانیه ای برخورد قاطع با عاملان شهادت آیت الله سلیمانی را تاکید کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم رب الشهداء والصدیقین
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
سوره أحزاب آیه ۲۳

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

ششم اردیبهشت ماه امسال اندوه سنگینی بر دلها نشست، خبری که هیچ کس انتظارش را نداشت، هیچ کس نمی داند که آیت الله شهید عباسعلی سیلمانی در شبهای ماه رمضان و در دل مناجات و دعای دست خود، چه از خدا خواسته بود که توانست به درجه رفیع شهادت دست پیدا کند.

خبر شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده سابق ولی فقیه در منطقه کاشان و امام جمعه کاشان و نماینده مردم استان سیستان وبلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در شهرستان بابلسر، اندوه عظیمی را بر دلها نشاند.

داغ نبود آیت الله سلیمانی به جز مردم استان مازندران، برای مردم جای جای ایران عزیزمان و به خصوص مردم مؤمن منطقه کاشان، بسیار گران است چرا که حضور با برکت ایشان در این خطه و سیره و ممشای مردمی و الهی ایشان در طول حضورشان هنوز در مقابل چشمان مردم این دیار است و سعی و تلاششان برای خدمت به مردم این خطه از یاد مردم نرفته است‌.
این داغ سنگین و شهادت مظلومانه را به صاحب العصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و خانواده این شهید بزرگوار و سپس به تمامی مردم ایران اسلامی، خصوصا مردم دارالمؤمنین کاشان تسلیت عرض کرده و از قوه قضائیه و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی پیگیری مجددانه و برخورد قاطع با عامل یا عاملین این ترور را خواستاریم.

اداره تبلیغات اسلامی کاشان
شورای هیئات شهرستان کاشان
کانون مداحان شهرستان کاشان
شورای مبلغات شهرستان کاشان