نماینده ویژه رئیس مجلس در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل شهید آیت الله سلیمانی را عامل وحدت بین اقشار مختلف جامعه معرفی کرد.

جواد نایینی در گفت ‌وگو با خبرنگار جارچی اخبار اظهار کرد: عالم ربانی شهید آیت الله سلیمانی دارای ویژگیهای خاص و‌ منحصر به فردی بودند که شهادت بهترین اجری بود که خداوند برای ایشان در نظر گرفت.

نماینده ویژه رئیس مجلس در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل افزود: «مقام معظم رهبری در حکمی که آیت الله شهید سلیمانی را برای کاشان انتخاب کردند این منطقه را دارای افتخارات تاریخی و پرورش برجستگان فرهنگی و چهره های کم نظیر در فقه و علوم عقلی و ادبیات که مایه مباهات است معرفی کردند».

نایینی تاکید کرد: «مقام معظم رهبری در مورد کاشان فرمودند این منطقه در دوران کنونی و مباحث انقلاب مبانی وفاداری به آرمان ها را به حد نصاب کامل رسانده و مردم عزیز، با ایمان و انقلابی کاشان در صحنه های خدمت و تلاش حضور داشته و به وظایف دینی و انقلابی خود جامه عمل پوشانده اند» و همچنین در حکمی که برای امام جمعه کنونی منطقه ارسال کردند «از کاشان به عنوان شهر مکرم نام برده اند».

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد کاشان بیان کرد: نظر ویژه و خاص مقام معظم رهبری به این منطقه بیانگر این مطلب است که نمایندگانی که از طرف ایشان به این شهرستان می آیند افرادی خاص و ویژه هستند .

نماینده ویژه رئیس مجلس در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل این عالم ربانی را عامل ایجاد وحدت بین اقشار مختلف دانست و گفت: یکی از ویژگی های خاص این شهید بزرگوار اخلاق مداری و وحدت آفرینی بود که در کاشان بوضوح قابل مشاهده بود، معاشرت با نظریات مختلف سیاسی و تذکرات پدرانه و اصلاحات این فرد مردمی قابل تحسین بود.

وی شهید آیت الله سلیمانی را فردی ولایت مدار مطلق معرفی کرد و تصریح کرد: این شهید والا مقام در هر حالی جوانان و مردم را تشویق می کرد تا در راه ولایت و رهبری گام بردارند و با تشکیل شورای راهبردی از صاحب نظران و سلایق مختلف در پیشبرد اهداف انقلاب و گره گشایی مشکلات منطقه استفاده می کرد.

نایینی که خود را یکی از اعضای شورای راهبردی امام جمعه پیشین کاشان معرفی کرد افزود: در این شورا که روزهای پنج شنبه برگزار و متشکل از کارشناسان در حوزه های مختلف بود برای همفکری در همه امور منطقه از نظرات مختلف و صاحب نظر استفاده می شد.

وی شهید آیت الله سلیمانی را پدری دلسوز خطاب کرد و گفت: این عالم ربانی برای خانواده های شهدا به صورت ویژه احترام می گذاشت و مسئولان را پدرانه به مرتفع شدن مشکلات آنان تذکر می داد.

نایینی شهید سلیمانی را دارای آشنایی کامل به مقررات و قوانین معرفی کرد و افزود: او در تمام حوزه های عمرانی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی اطلاعات کاملی داشت و صاحب نظر بود و با این حال اگر فردی نقدی و یا صحبتی از اشخاص دیگر داشت با حوصله کامل می شنید و به مستندات وی دقت می کرد.

وی شهید آیت الله سلیمانی را فردی بسیار ساده زیست و بدور از منیت و تکبر دانست و تاکید کرد: این شهید بزرگوار بسیار مردمی بود و پس از هر نماز جمعه ساعت‌ها به دغدغه و مشکلات مردم توجه و آنها را راهنمایی می کرد و با مستمندان رفتاری حمایت گونه داشت از اینرو می توان این عزیز را الگوی بسیار خوبی برای انقلاب، نسل جوان و مسئولان معرفی کرد.

نماینده ویژه رئیس مجلس در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در پایان بیان کرد: من به عنوان نماینده مردم دو شهرستان شهادت این بزرگوار را محضر مقام معظم رهبری و خانواده بزرگوارشان تسلیت عرض می کنم .