دکتر سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در پیامی فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد والامقام شهید آیت الله مرتضی مطهری و روز معلم را گرامی داشت.
به گزارش جارچی اخبار، متن پیام  به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

نامگذاری سالروز شهادت متفکر اندیشمند استاد شهید مطهری بنام روز و هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم، فرصت مغتنمی است تا ضمن تبیین منزلت و جایگاه رفیع ساحت دانش و اندیشه، از زحمات معلمان، این سرمایه های بی بدیل، علمی، فرهنگی و اجتماعی و دلسوزان تلاشگر، متعهد و متدین به نیکوترین وجه ممکن قدردانی گردد. مدرسین و معلمین سفیران فروزان هدایت و روشنی و پیام آوران نور و آگاهی هستند که با تکیه بر علاقه، تعهد و انگیزه های ذاتی خویش، عمر گرانمایه خود را در راه اعتلای خرد، معرفت و اندیشه و مبارزه با جهل و نادانی صرف نموده و با بهره مندی از دانش و تعهد خویش موجبات رشد و بالندگی و شکوفایی علمی، اخلاقی و فرهنگی جامعه بالأخص فرزندان این مرز و بوم را فراهم می سازند.

در دنیای پرتلاطم کنونی، موضوع تعلیم و تربیت از ارکان اصلی توسعه محسوب می شود و نقش خادمان این حوزه بالاخص معلمان و اساتید به عنوان یکی از ارزشمندترین سرمایه های کشور، در مسیر تحقق مأموریت های خطیر نهادهای آموزشی و پژوهشی بعنوان پرچمدار فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی، شایسته توجه بیش از پیش است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اسوه مبرز اخلاق و چهره ماندگار جبهه تعلیم و تربیت «شهید والامقام استاد آیت الله مطهری(ره)»، فرارسیدن هفته نکوداشت مقام شامخ معلم را به همه مجاهدان سخت کوش سنگر مقدس علم و دانش در اقصی نقاط ایران اسلامی به ویژه استادان معلمان پرتلاش استان عالم پرور اصفهان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه لایزال الهی برای ایشان آرزوی توفیق، صحت و سلامتی روزافزون مسئلت می نمایم.