سومین جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)۱۴ خرداد و قیام خونین ۱۵ خرداد آذربایچان شرقی به میزبانی  دکتر حسین فتحی مدیر کل اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان  و با حضور نمایندگان ادارات و سازمانها و نهادهای کارگری و انتظامی برگزار شد.

به گزارش جارچی اخبار، در این جلسه هم اندیشی رئیس هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تبریز طی سخنانی گفت : به کارگیری ظرفیت های مردمی در بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) بسیار مهم است و امام خمینی تمام هویت انقلاب ما است، ما هم به سهم خود در حوزه کارهای محتوایی و مراسمات بزرگداشت امام خمینی(ره) تمام همت خودمان را به کار می بندیم و استفاده از ظرفیت های مردمی برای ما خیلی مهم است.

کریم صادق زاده تبریزی گفت: بزرگداشت حضرت امام(ره) رسالت خطیری خطی بر دوش همه ما است و باید به عنوان یک وظیفه اخلاقی و دینی و انقلابی به آن نگاه کنیم چرا که امام خمینی(ره) تمام هویت ما است و مقام معظم رهبری هم با صراحت فرمودند :که این انقلاب بی نام امام خمینی(ره) در هیچ جای جهان شناخته نیست.

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریزی خاطرنشان کرد ما هم در قالب بزرگترین تشکل کارگری و مردمی و به عنوان کنفدراسیون عالی کارگران برنامه های متنوعی را تدارک خواهیم دید .

وی گفت : کارگران ثابت کرده‌اند که به امام و ارادت به حضرت امام خمینی(ره)(عجین) هستند و هیچ وقت امام را فراموش نخواهند کرد.

رئیس کمیته اجرایی ستاد کارگری گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی گفت: تبیین درست اندیشه ما می‌تواند در شرایط امروز جامعه ،مایه آرامش آحاد مردم بشود

 

تصاویرجلسه هم اندیشی و برنامه ریزی بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی آذربایجان شرقی خرداد ۱۴۰۲