رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان کاشان گفت: بانوان ورزشکار کاشان به مسابقات قهرمانی کشور در رشته چوب کشی به میزبانی استان یزد ، شهرستان میبد اعزامی از هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان کاشان شرکت کردند.

سیدعلی افراشی در گفت و گو با خبرنگار جارچی اخبار اظهار کرد : امروزه در بعضی از مناطق کشور بازیهای بومی محلی به فراموشی سپرده شده ولی اکنون با توجه به برنامه ریزی خوب توسط فدراسیون ورزش روستایی کشور و همچنین هیات ورزش روستایی استان فعالیت خوب و چشمگیری در حال انجام است.

افراشی اضافه کرد : رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محمد جواد سلامیان زاده همراهی و نگاه ویژه ای به ترویج و توسعه بازیهای بومی و محلی دارد و همچنین دبیر هیات ورزش استان آقای علی صفایی همکاری بسیار خوبی با شهرستان کاشان و همه شهرستانهای استان دارند.

وی به حمایت های بیشمار خانم مرضیه سادات حسینی ، نایب رئیس این هیات اشاره کرد و گفت: ظرفیت و پتانسیل در حوزه بانوان بسیار خوب است و امید است بتوانیم با کمک مسولین شهرستان گامهای بسیار خوبی را برداریم.

افراشی تصریح کرد: در پایان قهرمان این دوره از مسابقات بعنوان بازیکنان تیم ملی انتخاب و به مسابقات جهانی راه خواهند یافت.

وی تاکید کرد: اسامی بازیکنان تیم منتخب کاشان به نمایندگی استان اصفهان سرکار خانمها
سارا عارفی پور در وزن -۸۵, عالیه رضا کریم در وزن+۸۵,سمیه آقاجانی در وزن -۶۵و به سرپرستی و مربیگری خانم سمیه آقاجانی و خانم فرشته بهنامی فرد اعزام شدند.

به گزارش جارچی اخبار ؛در بدرقه بازیکنان کاشانی سید علی افراشی و خانم حسینی حضور داشتند.