وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: قطعاً باید یک سری اصلاحات ساختاری و سنجه‌ای در صندوق‌ها به وجود بیاید، این هم در احکام برنامه گذشته بوده است و هم در سیاست‌های ابلاغی اما باید شیب آن یک شیب مناسبی باشد که خدایی ناخواسته با چالش مواجه نشویم.

به گزارش جارچی اخبار، سیدصولت مرتضوی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره برخی از موارد مطرح شده در لایحه برنامه توسعه هفتم عنوان کرد: الان که برنامه تقدیم مجلس شده قطعاً مانند هر برنامه دیگری نقدپذیر است و اصحاب‌رسانه، صاحبان اندیشه، نمایندگان مختلف جریانات متعدد و اقتصاددانان نسبت به برنامه می‌توانند نقد داشته باشند و ما هم در آن زمان موظف هستیم به نقدها پاسخ دهیم.

وی تاکید کرد: اما یک اصل مسلم ما داریم قطعاً باید یکسری اصلاحات ساختاری و سنجه‌ای در صندوق‌ها به وجود بیاید، این هم در احکام برنامه گذشته بوده است و هم در سیاست‌های ابلاغی اما باید شیب آن یک شیب مناسبی باشد که خدایی ناخواسته با چالش مواجه نشویم.

مرتضوی درخصوص ایجاد یک میلیون شغل که در لایحه برنامه هفتم توسعه مطرح شده است، عنوان کرد: آقای رئیس‌جمهور دستور دادند که سالانه یک میلیون فرصت شغلی ایجاد شود ما موظف به ایجاد یک میلیون فرصت شغلی البته با همکاری مردم و کمک از اصحاب رسانه‌ها هستیم.