پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوابیدن در باد قهرمانی دیگر بس است و نقل و انتقالات را شروع کنید.

به گزارش جارچی اخبار، امیرحسین اصلانیان در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص عملکرد باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات گفت: به عقیده من رقابت برای قهرمانی از همین الان شروع شده و ما خیلی عقب هستیم. دیگر همه می دانند که خیلی از باشگاه‌ها تیم بستن را قبل از پایان فصل آغاز می‌کنتد اما برای من جای سوال دارد که چرا پرسپولیس هنوز شروع نکرده است.

وی افزود: هوادار نگران است. در پرسپولیس همه در هر جامی قهرمانی می‌خواهند. وقتی دو قهرمانی در یک فصل به دست امده چرا این کار را با هواداران می کنند؟ ما در لیگ قهرمانان باید بجنگیم. پرسپولیس آبروی فوتبال ایران است و همه این تیم را به چشم یک مدعی نگاه می کنند. پس باید بتوانیم رقابت آبرومندانه‌ای داشته باشیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: الان نیاز تیم در وهله اول جذب مهاجم است. از این دو بازیکنی که داشتیم باید درس بگیریم. دیاباته را داشتیم که همیشه مصدوم بود و پریرا که بیش از شصت میلیارد هزینه شد برای یک گل.

وی تاکید کرد: من اصلا راجع به یک بازیکن اسم نمی برم. اما قراردادهایی بسته می شود که انگار بودجه یک شهر از انتقال این بازیکن تامین می شود. برای مثال وقتی کیفیت یک بازیکن را می بینید و می شنوید که برای آن بازیکن ۶۰ میلیارد هزینه شد اما یک میلیارد هم نمی ارزد، پس در این میان شبهاتی به وجود می‌آید .

مهاجم سال های نه چندان دور پرسپولیس تاکید کرد: خوابیدن در باد قهرمانی دیگر بس است. باید بازیکن بگیریم اما بازیکن باکیفیت. وقتی شما می‌خواهید هشتصد نهصد هزار دلار برای یک بازیکن هزینه کنید، چه اشکالی دارد بازیکن بیاید دیده شود، تست شود و بعد قرارداد بسته شود؟ همه که رونالدو و بنزما نیستند.

وی تاکید کرد: مدیران ما در باد قهرمانی خوابیده‌اند اما بس است. باید بازیکن بگیریم تا از دیگر تیم ها عقب نماینیم.