امروز میدان جهاد  شکل دیگری به خود گرفته و جنگ روایت‌ها برپا شده است؛ در این میدان نبرد معاندین سعی دارند با لقمه گرفتن‌های زیبا، روایت‌های غلط را به خوردمان بدهند و با آراستن ظاهری این لقمه‌های پوچ درتلاشند افکار مردم و بویژه جوانان را از واقعیت‌ها دور و آن ها را سرگرم ادعاهای توخالی خود کنند.

بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران در این مسیر از هیچ جنایت و شاذگویی فروگذار نکرده‌اند و برای زیبا جلوه دادن زشتی‌ها و تلاش برای باور پذیر کردن آن‌ها با تکرار مکرر این دروغ‌ها، به هر اقدام غیر اخلاقی دست برده و سعی کرده  در مقابل شکست‌های پیشین، اینبار به هیچ وجه میدان را از دست ندهند و لذت پیروزی را به هر قیمتی از آن خود کنند.

این اقدامات دشمن پیامدها و آثاری را به همراه خواهد داشت که کمترین اثر آن بدبین کردن مردم نسبت به کارایی نظام جمهوری اسلامی ایران است، اما پیامدهای سنگین و غیرقابل جبران این جنگ می تواند منحرف کردن ذهن جوانان و سرگرم کردن آنان به ادعاهای پوچ و جلوگیری از رشد استعداد نسل امروزی باشد؛ پیامدی که می‌تواند پیشرفت هر جامعه‌ای را در معرض خطر قرار دهد و آن را سال‌ها به تاخیر بیندازد.

این جنگ دشمن در عرصه‌های مختلف نمود پیدا کرده از تلاش برای ایران هراسی و  فرار مغزها، بی ارزش جلوه دادن نهاد خانواده، خدشه دار کردن وحدت میان اقوام مختلف ایرانی و در نهایت مهمترین اقدام اخیر دشمن سر دادن شعار آزادی زنان و دست و پاگیر جلوه دادن حجاب و عفاف آنان است.

اگرچه برخی از افراد در داخل کشور خواسته یا ناخواسته به پیاده نظام دشمن تبدیل شدند و با اسبشان در شرایط اخیر، در زمین دشمن و بر علیه کشور تا می توانستند تاختند و با سودای اقامت در کشورهای اروپایی سعی کردند بر مردم فرمانروایی کنند و افکار مسموم خود را به خورد آنان دهند، غافل از اینکه عمده این ملت توان تشخیص دوست از دشمن را دارند و جز تعداد محدودی که از بصیرت دشمن شناسی بی‌بهره‌اند خط آنان را نخواهند گرفت.

خطاب به دشمن و چنین افرادی که وطن و انسانیت خود را به بهای اندک دنیایی به حراج گذاشتند و سعی در انحراف فکری و ذهنی ملت شریف و نجیب ایران دارند و آرزویشان ایجاد دودستگی در میان مردم است باید گفت: “آرزو بر ابلهان عیب نیست”.

دشمنان خام اندیش داخلی و خارجی بدانند که هرگز نمی‌توان غیرت، عشق به وطن، جوانمردی و عزت یک ملت بیدار را با تکیه بر زر و زور و تزویر چپاول کرد.

برخی نیز که در لباس دلسوزان جامعه ظاهر شده‌اند در این جنگ به خواب غفلت فرو رفته‌اند و راه را برای پیروزی دشمن بازگذاشته‌اند.

در این جنگ که دشمن به صورت شبانه روزی برای آن در تلاش و برنامه ریزی است، اگر میدان را خالی کنیم ممکن است هر آن ورق به نفع دشمن برگردد؛ اگرچه همه ما معتقدیم که جبهه حق را خالق هستی به جلو می‌راند و حق شکست ناپذیر است، اما این توکل هرگز نباید ما را از انجام وظایف خود دور کند؛ چراکه حتی نباید اجازه داد اخبار کذب دشمن منجر به انحراف فکری حتی یک جوان ایرانی شود./ زهره نعلبندی