مهندس طاهری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام با حضور در دفتر دکتر خانزادی مدیر کل امور عشایر استان با وی دیدار و گفتگو کرد

در ابتدای این دیدار دکتر خانزادی مدیر کل امور عشایر استان ایلام ضمن تسلیت ایام محرم الحرام گزارشی اجمالی از وضعیت عشایر استان و خدمات ارائه شده به این قشر مولد ارائه نمود.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان ایلام،  خانزادی در این دیدار افزود: عشایر همواره کمترین هزینه و بیشترین ارزش افزوده را برای کشور داشته و از این لحاظ همواره رتبه نخست در کشور را داشته است . ایشان افزودند : عشایر استان در سال گذشته بیش از ۴۵۰ راس دام بعنوان زکات هدیه دادند که امسال هم همچون سالهای گذشته این امر مهم صورت خواهد پذیرفت .

دکتر خانزادی با اشاره به وصعیت کنونی جامعه عشایر استان و ظرفیتهای بولقوه عشایر در بخشهای مختلف افزودند : ۴ استراتژی مهم شامل زنجیره گوشت قرمز ، صنایع دستی ، کشت گیاهان دارویی و گردشگری عشایری برای عشایر در سطح کشور تعریف شده که در استان نیز در حال انجام است . ایشان افزودند : یکی از موضوعات مهم در حال پیگیری ، مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان است که از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار است که علاوه بر آن پروژه های پیشنهادی دور دوم سفر ریاست محترم جمهوری نیز ارائه شده است .
 در ادامه این دیدار مهندس طاهری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز گزارشی از خدمات ارائه شده به مددجویان تحت پوشش این اداره کل ارائه نمود

در پایان نیز مقرر گردید تفاهم نامه ای فی مابین هر ۲ دستگاه اجرایی منعقد شود