جانشین فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: جنایت جنایتکارانی که ماموران پلیس را به شهادت رساندند، بی‌پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش جارچی اخبار،  سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز در مراسم تشییع پیکر شهدای پلیس راه سیستان و بلوچستان که روز یکشنبه یکم مرداد در حادثه تروریستی محور خاش ـ تفتان به دست یک گروهک تروریستی به شهادت رسیدند، گفت: انقلاب اسلامی نهضت عاشورا را ادامه می‌دهد و در مقابل هر پلیدی و ناهنجاری مقاومت می‌کند.

وی با بیان اینکه شهدا برما حکمرانی می‌کنند، افزود: افرادی که گردن‌کشی می‌کنند، شرارت می‌کنند و این شهیدان را به شهادت رسانده‌اند، باید پاسخ فرزند ۳ ساله و طفل ۶ ماهه این شهدا را بدهند.

رضایی گفت: روز گذشته نیز در ایذه دو مامور پلیس برای امنیت مردم با سارقان مسلح درگیر شدند و هم آنها را به درک واصل کردند و هم خود به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

جانشین فرمانده فراجا با بیان این که ماموران انتظامی فداییان مردم هستند و با آرمان‌های انقلاب و دین عهد آسمانی بسته‌اند، گفت: هر روز در سراسر کشور ماموران انتظامی ماموریت‌های سنگینی را انجام می‌دهند.

رضایی با بیان این که جنایت این جنایتکارانی که ماموران پلیس را به شهادت رساندند، بی‌پاسخ نخواهد ماند، گفت: شهدای فراجا بخصوص هشت شهید چند روز اخیر فرماندهی انتظامی، نشان داد این سازمان پاسدار انقلاب و حافظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

رضایی تاکید کرد: این شهدا زبان گویای سازمان انتظامی به عنوان حافظ این انقلاب، وطن و نماد مدافعین ارزش‌ها هستند. پیام شهدا مقاومت در برابر هر پلیدی، نا‌امنی و هر تهدیدی است و قطع به یقین این شهدا ناظر و مطالبه‌گر هستند.

وی افزود: دفاع از انقلاب، دفاع از وطن و دفاع از امنیت همچنان در سازمان مقدس انتظامی که از مردم و برای‌ مردم است، ادامه دارد و این‌ شهدا نماد سازمان انقلابی انتظامی‌ کشور هستند.

رضایی همچنین اظهار داشت: کسانی که در منطقه جنوب شرق فتنه‌گری و تشویق و ترغیب به ناامنی می‌کنند، پاسخ خانواده و فرزندان این شهدا را باید بدهند. برخی افرادی که در این شرارت‌ها دست دارند، فریب یک فتنه‌گاه در جنوب شرق کشور را می‌خورند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به همه هنجارشکنان پیام‌ می‌دهم تا دیر نشده است، برگردید. کشور ما اسلامی است و برنمی‌تابد که ببیند از آن سوی مرزها بدخواهان، دین، عزت، شرف، غیرت و عفت ما را هدف گرفته باشند و به هیچ وجه حیله و فریب دشمنان در مردم ایران تاثیر ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جوسازی‌هایی که طبل بر ساز دشمن می‌زنند، بر ما هیچ تاثیری نخواهد گذاشت و هر کجا امنیت بخواهد خدشه‌دار شود، سازمان انتظامی‌قطعا ورود خواهد کرد و فرقی ندارد در جنوب شرق باشد یا مبارزه با سارقین و هر کسی که عزت، امنیت یا عفت مردم‌ را هدف قرار داده باشد.

گفتنی است، صبح امروز مراسم تشییع پیکر سه شهید از چهار شهید پلیس راه سیستان و بلوچستان که روز یکشنبه یکم مرداد به دست یک گروهک تروریستی در حمله مسلحانه در محور خاش – تفتان به شهادت رسیدند، با حضور فرماندهان فراجا، پلیس راهور، سپاه پاسداران و دیگر مقامات لشکری و کشوری و آحاد مردم در ستاد پلیس راهنمایی و رانندگی کشور در شهرک آزمایش تهران برگزار شد.