نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: هرگونه سطحی نگری در دین انسان را با برخی شبهه ها روبرو می کند و همین امر باعث خروج افراد از صحنه دینداران می شود.

به گزارش جارچی اخبار، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز پنجشنبه در جمع عزاداران علمدار دشت کربلا در حسینیه ثارالله بوشهر اظهار کرد:نگاه و اندیشه عمیق در دین باعث می‌شود در مقابل تکانه‌ها و توطئه‌های دشمن بیرون و داخلی همچون کوه استوار بود و در جایگاه یک دین‌دار باقی ماند.

وی با تاکید براینکه نباید در دین بخشی‌نگر بود گفت: تبلیغ و ترویج دین و تشکیل جمعیت چند میلیونی با شعار یا حسین همان چیزی است که امروز باید مورد توجه قرار داد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر پایداری بر دین ادامه داد: انسان مومن نباید با یک شبهه در فضای مجازی و یا از آن سوی آب تغییر عقیده دهد و با خدا، مسجد، حسینیه و تکیه قهر کند.

حسینی بوشهری خطاب به زنان حاضر در مجلس گفت: حضور شما با حجاب برخلاف میل دشمن است و در این شرایط شما مورد ملامت دشمن در فضای مجازی و ماهواره‌ها هستید.

وی تاکید کرد: زنان باحجاب از ملامت دشمن نهراسند و برخلاف میل آنان با چادر که مظهر حجاب، عفاف و پاکی است در جامعه حاضر شوید.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: حسین بن علی (ع) در قیام عاشورا به پیروزی نمی‌اندیشد بلکه به دنبال عمل به تکلیف است و اگر تکلیف‌گرایی در زندگی ما نهادینه شد چه برنده و چه بازنده میدان باشیم باز هم پیروز هستیم.

وی اضافه کرد: در منطق امام حسین (ع) عشق به خدا، عقل، منطق و اوج حماسه وجود دارد.

حسینی بوشهری با بیان اینکه امروز برخی‌ها در جامعه به دنبال تحکیم ضد ارزش به جای ارزش‌ها هستند گفت: از نظر دشمن حجاب، عفاف و آزادی با معیار دین ضد ارزش است این درحالی است که در جامعه دینی این‌ها ارزش تلقی می‌شوند.