نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای در جامعه ما متاسفانه پرداخت نکردن مالیات را نوعی هنر می‌دانند، درحالی که پرداخت مالیات بهترین بودجه برای هر کشوری است.

به گزارش جارچی اخبار،  رجب رحمانی روز پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های تابع وزارت اقتصاد در استان قزوین که با حضور جمعی از مدیران کل بانکی و بیمه ای برگزار شد،‌ اظهار کرد:‌ پرداخت مالیات، بهترین بودجه برای هر کشور است و برخی افراد جامعه احساس می‌کنند عدم پرداخت آن نوعی هنر محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: بخش قابل توجهی از وضعیت اقتصادی کشور با پرداخت مالیات اداره می‌شود، افرادی که به واسطه منابع کشور، درآمدی را کسب می‌کنند نیاز است نسبت به پرداخت مالیات خود اقدام کنند.

رحمانی با بیان اینکه هنوز پرداخت مالیات در جامعه به خوبی فرهنگ سازی نشده است، تصریح کرد: لازم است در این رابطه دستگاه‌های متولی وارد عمل شوند و مردم را از اثرات مثبت پرداخت مالیات آگاه کنند، ما نیازمند یک کار فرهنگی و رسانه‌ای در این زمینه هستیم تا جامعه را نسبت به این مساله مهم حساس کنیم.

این نماینده مجلس همچنین به موضوع افزایش بودجه استان طی سال گذشته در کمیسیون تلفیق اشاره کرد و گفت: مجمع نمایندگان به طور جدی پیگیر این موضوع بودند و خوشبختانه در نهایت توانستیم میزان بودجه جاری استان را به هشت هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.

رحمانی ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت،‌ تاکید کرد: این هفته بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب و خدمات مثبت دولت به آحاد جامعه است.