حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی به همراه قربانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و با حضور حسنی رئیس مرکز وکلای استان مرکزی و شاهوار مدیر سنجش و ارزیابی از آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه استان مرکزی بازدید نمودند.

به گزارش جارچی اخبار، موسوی در حاشیه بازدید از آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه در استان مرکزی که در دانشگاه اراک برگزار گردید، اظهار داشت: در این آزمون در مجموع ۱۴۹۴ نفر شرکت نموده که از این تعداد ۷۱۱ نفر خانم و ۷۸۳ نفر آقا در استان مرکزی هستند که دارای تحصیلات حقوقی و واجد شرایط شرکت در آزمون وکالت هستند.

رئیس دستگاه قضایی استان مرکزی در خصوص چگونگی برگزاری این آزمون بیان داشت: در بازدیدی که از این آزمون صورت گرفت مشاهده شد که امنیت و آرامش کامل در محیط برگزاری آزمون حکم فرماست و بدون هیچ دغدغه و نگرانی و در سلامت کامل این آزمون برگزار گردید و مسئولین امر با رعایت مقررات مربوطه و توجه به تذکرات و نکاتی که صادر شد، نظارت دقیق بر روند اجرای آزمون بعمل آمد.

امیر حسنی ؛ رئیس مرکز وکلا استان مرکزی نیز گفت ؛ مطابق زمانبندی سازمان سنجش کشور زمان اعلام نتایج اولیه آزمون ۴۰ روز کاری پس از برگزاری آزمون می‌باشد

بعد از اعلام نتایج آزمون کتبی اطلاع رسانی به داوطلبانی که موفق به کسب حد نصاب قبولی در آزمون قبول شده باشند جهت بارگزاری مدارک در سامانه جذب و ادامه فرایند از طریق اداره سنجش و ارزیابی مرکز به قبول شدگان اطلاع رسانی خواهد شد .

مجتبی شاهوار؛ مدیر سنجش و ارزیابی مرکز وکلای استان مرکزی نیز بیان داشت ؛ در آزمون سالجاری بنابر قانون تسهیل ، مصاحبه تخصصی حذف و در کوتاه ترین زمان ممکن ، برگزیدگان پس از احراز صلاحیت های عمومی معرفی خواهند شد.