مربی تیم فوتبال استقلال در حاشیه دیدار این تیم برابر استقلال خوزستان با پیراهنی که در شهرآورد جنجالی سال ۷۶ موفق به باز کردن دروازه پرسپولیس شده بود، عکس یادگاری گرفت.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا،  تیم‌های استقلال و استقلال خوزستان از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال برای تماشای این بازی به ورزشگاه آزادی رفت. او پیش از اینکه سوت آغاز مسابقه از سوی را میرسامان سلطانی زده شود به همراه مدیران ورزشگاه آزادی و شرکت توسعه، از سکوها و چمن بازدید کرد و در جریان روند بهسازی آن قرار گرفت.

مهدی هاشمی‌نسب، محمد نوازی و سید حسین حسینی پیش از شروع بازی با جانباز جنگ تحمیلی که همواره برای تماشای بازی‌های خانگی استقلال در ورزشگاه آزادی حاضر می‌شود، عکس یادگاری گرفتند.

هاشمی‌نسب هنگامی که برای گرم کردن به همراه بازیکنان وارد زمین شد با صحنه‌ای خاطره‌انگیز روبه‌رو شد. یکی از خبرنگاران پیراهن قدیمی استقلال شبیه پیراهنی که او در دربی معروف و جنجالی سال ۷۶ با به تن داشتن آن موفق شده بود دروازه پرسپولیس را باز کند به او داد تا عکس یادگاری بگیرد.

پیش از بازی هفته دولت نیز گرامی داشته شد. حمیدرضا رجبی مربی استقلال که در بازی قبلی کارت قرمز گرفته بود اجازه نشستن روی نیمکت را نداشت و از روی سکوها بازی را تماشا کرد.

منصور قنبرزاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال نیز در ورزشگاه حاضر شد تا تماشاگر ویژه این بازی باشد. علیرضا خانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال هم با حضور در ورزشگاه آزادی این بازی را از نزدیک نظاره می‌کند.