معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه مدال افتخار دولت مردمی و انقلابی خدمت است، گفت: دولت با توکل بر خدا و اصول حاکم بر نظام، در حال رفع مشکلات مردم است و اکنون روزهای سخت دولت رو به پایان است.

به گزارش جارچی اخبار،  علی سلاجقه دوشنبه شب در جمع نمازگزاران مسجد ولی‌الله‌الاعظم جنت‌آباد تهران افزود: ۲ سال از عمر دولت مردمی و انقلابی می‌گذرد، شرایط بسیار سخت بود اما با توکل بر خدا و پشتوانه مردمی، قطار دولت به حرکت افتاد و روزهای سخت دولت رو به پایان است.

وی با بیان اینکه دغدغه اصلی مردم مشکلات اقتصادی بود، اظهار داشت: این دولت مردمی و انقلابی با همه وجود تلاش می‌کند مشکلات رفع شود و با همه وجود در مسیر خدمت به مردم قرار گرفته است.

معاون رئیس جمهوری با بیان اینکه کلمه خدمت به ایثارگری نزدیک است، افزود: هدف اصلی دولت سیزدهم خدمت است، خدمت یعنی آنچه خدا می‌خواهد و مشارکت طلبیدن مردم در امور کشور است و دولت تلاش دارد پشت سر ولایت فقیه آنچه که خدا می‌خواهد گام بردارد.

وی با بیان اینکه دولت صادقانه با مردم سخن گفته است، گفت: دولت سیزدهم روزانه ۳.۵ میلیون بشکه نفتی تولید می‌کند و در آینده نزدیک مردم از نعمات دولت سیزدهم بهره بیشتری خواهند برد.

سلاجقه با بیان اینکه دشمن می‌خواهد ایمان را از ما بگیرد، اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی دولت نظام خانواده است. البته در این مسیر هسته اصلی جامعه که کانون گرم خانواده است پایدار و هوشمندانه نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کند.

وی با بیان اینکه دولت تلاش دارد موضوع آلایندگی را رفع کند، ادامه داد: همین امروز رییس جمهور در سفر به عسلویه طرح بسیار مهمی را افتتاح کرد و تلاش می‌کنیم با افتتاح چنین طرح‌هایی مشکلات زیست محیطی را حل کنیم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه دولت با همه توان در خدمت مردم است، افزود: در نمایشگاهی که اکنون در محل نمایشگاه بین‌المللی در حال برگزاری است، دولت توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشته که از شما نمازگزاران می‌خواهم با دیدن این نمایشگاه با خدمات دولت مردمی بیشتر آشنا شوید.