کلینک صحرایی با حضور ۱۰ پزشک متخصص و به مناسبت در پیش بودن کنگره شهدای آذربایجان‌شرقی و یادواره هزار و ۴۰۰ شهید مراغه، در بخش سراجوی این شهرستان برپا شد.

به گزارش جارچی اخبار، جانشین فرمانده سپاه ناحیه مراغه روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: این کلینیک به مدت پنج روز پذیرای بیماران و مراجعه‌کنندگان است و روزانه ۲ پزشک متخصص و بسیجی در این کلینیک حاضر می‌شوند تا با ادای احترام به شهدا و حفظ انسجام جامعه پزشکی، بسیج همواره در خدمت‌رسانی پیش‌رو باشد.

سرهنگ سلیمان رضازاده به فاصله قابل توجه برخی روستاهای بخش سراجو با مرکز شهر اشاره کرد و ادامه داد: با دایر کردن این کلینیک‌های صحرایی از تردد بیماران این بخش محروم به شهر جلوگیری می‌شود و امیدواریم برپایی آنها با پیش‌برندگی بسیج همواره ادامه یابد.

«دکتر الهه حق‌گشایی»، معاون دانشکده علوم پزشکی مراغه نیز در حاشیه بازدید از این کلینیک گفت: برپایی این کلینک کار جمعی سپاه ناحیه مراغه، بسیج جامعه پزشکی و دانشکده علوم پزشکی است تا در راستای گسترش عدالت اجتماعی گام برداشته شدهو بار دیگر نقش بسیج نمایان گردد.

طی روزهای اخیر نیز ۱۰ طرح محرومیت‌زدایی با ۱۰ میلیارد تومان هزینه در روستاهای بخش سراجوی مراغه افتتاح شد که از جمله آنها می‌توان به زیرسازی در روستای «صومعه سفلی» با ۲ میلیارد تومان هزینه، جدول‌گذاری در روستای «شیخ جان» با ۷۰۰ میلیون تومان هزینه و جدول‌گذاری و زیرسازی در روستای «پالچقلو» با یک میلیارد و ۵۰۰ میلون هزینه اشاره کرد.

گفتنی است بخش سراجو و شهر خداجوی مراغه از حداقل امکانات شهری برخوردار بوده و تسهیل تردد آنها از طریق توسعه راه‌های روستایی طی دولت سیزدهم مورد توجه جدی قرار گرفته است.