هافبک تیم فوتبال پیکان با اشاره به اینکه تا فردا شب تکلیف انتقالش به تراکتور مشخص می‌شود گفت: اگر شرایط به گونه‌ای رقم خود که مجبور شوم در پیکان بمانم با تمام وجودم برای این تیم بازی کرده و به میدان می‌روم.

به گزارش جارچی اخبار، غلامرضا ثابت‌ایمانی با تاکید بر اینکه در نیمه نخست باید برنده به رختکن می‌رفتند تاکید کرد: در برابر تیمی برابر سپاهان فرصتی برای اشتباه نیست و هر اتفاقی تاوان دارد. در نیمه دوم شاهد یک رقابت پایاپای بودیم اما فوتبال همین است و در پایان بازی را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: اخراج دانشگر صحیح بود اما وقتی تیمی ۱۰ نفره می‌شود دوندگی خود را بیشتر می‌کند و ما هم روی اشتباه بازیکنان خودمان که از در ضدحمله به خوبی جمع نشدند، گل دوم را دریافت کرد و بعد از آنهم گل سوم را دریافت کردیم.

او در خصوص اینکه صحبت‌هایی از امکان انتقالش به تیم دیگری شنیده می‌شود گفت: نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم چراکه واقعا اذیت شدم، اما اگر اشتباه نکنم جابه‌جایی بازیکنان تا فردا شب ادامه دارد و صحبت‌هایی شده اما نمی‌خواهم چیزی بگویم.

ثابت‌ایمانی در واکنش به این سئوال که گفته می‌شود باشگاه پیکان برای جدایی رقمی بالا را در نظر گرفته است، افزود: خیلی از نظر روحی و روانی اذیت شدم و در این مدت خیلی روی خودم کار کردم، امیدوارم شرایط بهتر شود. تا فردا نقل و انتقالات ادامه دارد و اگر نشد به تیم دیگری بروم با تمام قدرت و وجودم در پیکان می‌مانم و کارم را ادامه می دهم.