سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: با اینکه سپاهان با نتیجه سه بر یک برنده شد اما کار خاصی انجام نداد در حالی که ما حداقل در این مسابقه ۱۰، ۱۲ موقعیت خوب برای گلزنی داشتیم.

به گزارش جارچی اخبار، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از پایان بازی با سپاهان که با شکست سه بر یک تیمش به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما باختیم در حالی که شایسته این اتفاق تلخ نبودیم.

وی افزود: با اینکه سپاهان با نتیجه سه بر یک برنده شد اما کار خاصی انجام نداد در حالی که ما حداقل در این مسابقه ده- دوازده موقعیت خوب برای گلزنی داشتیم، سپاهان در روزی که یک موقعیت برای گلزنی داشت سه بار دروازه ما را باز کرد.

سرمربی پیکان خاطرنشان کرد: از سه دفاع وسط‌مان بسیار راضی هستم. مشکل ما خط جلو است و مقابل سپاهان موقعیت‌های زیادی داشتیم اما گل نزدیم.

خطیبی تصریح کرد: ثابت ایمانی بازیکن خوبی است و بعضی از تیم‌ها بازیکنان را هوایی می‌کنند. پیشنهاد تیم‌ها تمرکز او را بهم زد و او در این چند روز کمی مریض حال بود. تیم‌ها اذیت می‌کنند و تمرکز را از بازیکن می‌گیرند.

وی تاکید کرد: ای کاش بازیکن سپاهان اخراج نمی‌شد. تیمی که ده نفره می‌شد انرژی‌اش سه چهار برابر می‌شود. این باعث شد که ضربه بخوریم.

سرمربی پیکان گفت: پیکان از نظر فنی بهترین فوتبال را ارائه می‌دهد. تیم ما در آینده‌ حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. ما بازیکنان خوبی داریم و از چند جوان در تیم استفاده کردیم.

یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پیکان در دیداری خانگی در ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) به مصاف تیم سپاهان رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر یک خاتمه یافت.