سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با اشاره به بازی مقابل گل گهر سیرجان در هفته چهارم لیگ برتر گفت: فکر می کنم که در نهایت نتیجه تساوی برای این بازی عادلانه بود.

به گزارش جارچی اخبار،  مهدی تارتار شامگاه سه شنبه در نشست خبری پس از دیدار مقابل گل گهر سیرجان افزود: باتوجه به شرایط جغرافیایی سیرجان، تیم ها در نیمه دوم در این شهر دچار مشکل می شوند.

وی اظهار داشت: خداروشکر توانستیم یک امتیاز با ارزش را در این بازی بدست بیاوریم، در نیمه نخست بازی تیم‌ها یکدیگر را ارزیابی می کردند و موقعیت خاصی وجود نداشت.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی عنوان کرد: در یکی از ضد حملات در آغاز نیمه دوم توانستیم خوب عمل کنیم و گل برتری را بزنیم اما گل گهر در ادامه با تعویض هایی که انجام داد، مقداری به بازی مسلط شد.

وی گفت: موقعیتی به تیم گل گهر ندادیم حتی در گلی که دریافت کردیم دفاع ما حضور داشت، یک ناهماهنگی بوجود آمد و گل تساوی را دریافت کردیم و در ادامه هم توانستیم بازی را کنترل کنیم.

تارتار بیان کرد: مقداری روی نیمکت دست ما بسته است و با وجود قانون جدید نقل و انتقالات، باید صبر کنیم و فکر می کنم از فردا فرصت نقل و انتقالات تمام می شود و ما می توانیم سه بازیکن به ترکیب تیم اضافه کنیم تا در این شرایط و موقعیت ها بتوانیم تعویض هایی را انجام دهیم.

وی در خصوص داوری بازی گفت: صحنه اخراج بازیکن گل گهر از ما دور بود اما داور در نزدیکی صحنه حضور داشت؛ قضاوت خوبی را شاهد بودیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی ادامه داد: یک صحنه هند عمد نیز در نیمه نخست بازی وجود داشت که دفاع حریف سُر خورد با دست توپ را لمس کرد و امیدوارم داوران در این بازی خوب عمل کرده و اشتباه تأثیرگذاری نداشته باشند، داوران جوان و آینده داری هستند که آرزوی موفقیت برای آنان دارم.

وی در خصوص کمبود موقعیت های این بازی نیز گفت: ۲ تیم با یک نوع سیستم بازی می کردند و کاملا مشخص بود که بازیکنان بهم خورده بودند و در رختکن به بازیکنان گفتم نباید یک در مقابل یک ها را در این بازی ببازیم و در این زمینه خوب بودیم و بازیکنان توانستند تیم خوب گل گهر را کنترل کنند، در واقع ۲ تیم یکدیگر را به خوبی کنترل کرده بودند.

تیم های فوتبال ملوان بندر انزلی و گل گهر سیرجان در هفته چهارم لیگ برتر کشور به تساوی رضایت دادند و این نتیجه در حالی بود که گل گهر هشت امتیازی و ملوان چهار امتیازی شد.